بانوی پیر با شکست به فصل پایان داد

بانوی پیر با شکست به فصل پایان داد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در یک دیدار خارج از خانه مقابل فیورنتینا با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا هشتمین باختش را در این فصل تجربه کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا، تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم آرتمیو فرانکی مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار برای بانوی پیر اهمیت خاصی نداشت، زیرا آن‌ها از قبل جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بودند، اما فیورنتینا می‌خواست با کسب پیروزی راهی لیگ کنفرانس شود.

در نیمه اول فیورنتینا کاملا تیم برتر میدان بود. آن‌ها از دقیقه 20 مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ماتیا پرین خلق کردند و در نهایت در دقیقه 45+1 آلفرد دانکان گل اول میزبان را به ثمر رساند تا یوونتوس بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اوضاع برای یوونتوس نه تنها بهتر نشد، بلکه بدتر نیز شد. آن‌ها حتی نتوانستند یک موقعیت روی دروازه فیورنتینا خلق کنند و تمام بازی در اختیار میزبان بود. آن‌ها به حملات خود در نیمه دوم ادامه دادند و در دقیقه 90+2 نیکولاس گونزالز از روی نقطه پنالتی گل دوم ویولا را به ثمر رساند تا آن‌ها با پیروزی دو بر صفر و همچنین شکست آتالانتا، بتوانند فصل آینده در لیگ کنفرانس بازی کنند.

4416