صحبت‌های مالک قطری پی‌اس‌جی پس از تمدید قرارداد با امباپه

صحبت‌های مالک قطری پی‌اس‌جی پس از تمدید قرارداد با امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن سرانجام تصمیم به تمدید کردن قراردادش با غول‌های فرانسوی گرفت. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه، یک خبر در دنیای فوتبال همانند بمب ترکید. در حالی که همگان فکر می‌کردند کیلیان امباپه پس از به پایان رسیدن قراردادش، به صورت رایگان راهی رئال مادرید خواهد شد، اما این ستاره بیست و سه ساله در نهایت تصمیم گرفت تا در پارک دو پرنس به فوتبالش ادامه دهد. 

به نقل از فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی، ناصر الخلیفی مالک قطری پاریسن ژرمن درباره تمدید قرارداد امباپه گفت: "خیلی خوشحال و مفتخرم که می‌توانم چنین خبر خوبی را به شما بدهم. بله کیلیان تصمیم گرفته تا سال 2025 در پاریسن ژرمن بماند. این یک لحظه استثنایی در تاریخ پاریسن ژرمن است. حالا کیلیان به بنیاد و اساس پروژه بلند پاریسن ژرمن تبدیل شده است."

اکنون باید دید که عملکرد امباپه در فصل های بعد برای پاریسن ژرمن به چه شکل خواهد بود چرا که نقش او در پاریسن ژرمن بسیار پررنگ تر از قبل خواهد شد و این بازیکن به نوعی تبدیل به رکن اصلی پاریسن ژرمن می شود. رویای اصلی ناصر الخلیفی فتح لیگ قهرمانان اروپا است و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای حفظ امباپه انجام داد.

4416