امباپه پس از تمدید قرارداد: همانطور که همیشه گفتم در پاریسن ژرمن ادامه می‌دهم

امباپه پس از تمدید قرارداد: همانطور که همیشه گفتم در پاریسن ژرمن ادامه می‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد کیلیان امباپه با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید شد و بدین ترتیب این ستاره فرانسوی در جمع پاریسی ها ماندگار شد و بالاخره اخبار مربوط به انتقال او به رئال مادرید خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که فلورنتینو پرز در پروژه جذب کیلیان امباپه شکست خورد و ناصر الخلیفی پیش از آغاز بازی پی اس جی و متز در ورزشگاه پارک ده پرنس مراسم مختصری برگزار کرد و در کنار کیلیان امباپه حاضر شد و تمدید قرارداد او را رسمی کرد. امباپه تا 2025 در پاریسن ژرمن خواهد ماند و مدیر قطری پی اس جی بالاخره با پیشنهاد های وسوسه کننده خود موفق شد این ستاره فرانسوی را نگه دارد.

کیلیان امباپه پس از تمدید قرارداد خود در ورزشگاه پارک ده پرنس، مقابل هواداران پی اس جی در آخرین بازی این فصل پاریسن ژرمن گفت:" اینجا خانه و شهر من است همانطور که همیشه می گفتم. من در پاری سن ژرمن ادامه خواهم داد تا با هم عناوین را بدست آوریم. من واقعا خوشحالم که ماجراجویی را اینجا در پاری سن ژرمن ادامه می دهم. در پاریس در شهر خودم. امیدوارم کاری را که ترجیح می دهم با همه شما انجام دهم و با هم عناوین را به دست آوریم! خیلی ممنون"

1470