ژاوی علاقه بارسلونا به ستاره بایرن مونیخ را تایید کرد

ژاوی علاقه بارسلونا به ستاره بایرن مونیخ را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا تایید کرد که آن‌ها در حال مذاکره با روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ هستند و می‌خواهند او برای فصل آینده به نیوکمپ بیاورند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره لهستانی باواریایی‌ها پس از آخرین بازی در این فصل به خبرنگاران اعلام کرد که به احتمال زیاد دیگر برای این باشگاه به میدان نخواهد رفت. لواندوفسکی همچنین در گذشته چند بار صراحتا گفت که می‌خواهد از بایرن مونیخ جدا شود و چیزهای جدیدی در فوتبال تجربه کند. 

به نقل از سایت گل، بارسلونا یکی از مشتریان پروپاقرص لواندوفسکی است. گفته می‌شود آن‌ها از ماه ژانویه مذاکرات خود را با نمایندگان لواندوفسکی شروع کرده‌ و به توافقاتی نیز دست یافته‌اند. ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: "خرید لواندوفسکی؟ بله این احتمال وجود دارد. لواندوفسکی در محافل عمومی این مسئله را بیان کرده است. مذاکرات در جریان هستند، اما این مسئله آسان نخواهد بود، چون او یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد."

"آیا بارسلونا توانایی خریدن امباپه و هالند را ندارد؟ بله این مسئله درست است. وضعیت اقتصادی باشگاه در حال حاضر خیلی مساعد نیست. نمی‌توانیم برای خرید هالند یا امباپه اقدا کنیم. حالا وقت نگاه کردن به عقب نیست و فقط باید رو به جلو نگاه کنیم."

4416