عکس؛ اتاق کودکی امباپه و پوسترهای معروف روی دیوارش

عکس؛ اتاق کودکی امباپه و پوسترهای معروف روی دیوارش

پایگاه خبری فوتبالی - به گفته رسانه‌ها و خبرنگاران معتبر از جمله فابریزیو رومانو، کیلیان امباپه بر سر تمدید قرارداد با پاریسن ژرمن به توافق رسیده است و بدین ترتیب دیگر خبری از آمدن او به رئال مادرید نخواهد بود و این ستاره فرانسوی در پی اس جی ماندگار می شود.

به گزارش فوتبالی، اما تصویر جالبی که در این روز های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و اکنون پس از ماندن امباپه در پی اس جی وایرال شده و با آن شوخی می شود، عکس مربوط به اتاق دوران کودکی و نوجوانی کیلیان امباپه است. در این تصویر می بینیم که اتاق امباپه پر از پوستر ها و تصاویر کریستیانو رونالدو در پیراهن رئال مادرید است و مشخص است که امباپه به رونالدو به چشم یک الگو نگاه می کرده است و در آن زمان طرفدار رئال مادرید بوده است. به نوعی می توان گفت که رئال مادرید تیم محبوب کیلیان امباپه بوده است.

اما اکنون شرایط به شکلی رقم خورده که کیلیان امباپه در پی اس جی ماندگار می شود و بدین ترتیب او به تیمی که در کودکی تصاویری از آن را بر دیوار اتاقش داشت، نخواهد پیوست. به نظر می رسد که پیشنهاد پی اس جی در حدی قابل توجه بوده که امباپه دست رد به سینه رئال مادرید زده است.

1470