ادای احترام ستاره لیورپول به رئال مادرید

ادای احترام ستاره لیورپول به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول تاکید کرد که از رئال مادرید بدش نمی‌آید و فقط به خاطر اتفافاتی که در فینال 2018 رخ داد، دوست داشت یک بار دیگر مقابل این تیم صف آرایی کند و همچنین لوس بلانکوس را بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز هفتم خرداد ماه، تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر پاریس برگزار خواهند کرد. این دو تیم یک بار دیگر در فینال سال 2018 در شهر کیف مقابل هم به میدان رفتند که در پایان، کهکشانی‌های مادرید با درخشش گرت بیل و اشتباهات مرگ‌بار لوریس کاریوس توانستند به پیروزی سه بر یک دست پیدا کنند و قهرمان اروپا شوند. در آن بازی، محمد صلاح پس از درگیری با راموس در نیمه اول، دیگر نتوانست به کارش ادامه دهد و از زمین بازی خارج شد. 

او پس از پیروزی مقابل ویارئال در نیمه نهایی به خبرنگاران گفت که دوست دارد با مادرید در فینال بازی کند و حالا به BeIn Sports گفت: "بعضی‌ها فکر می‌کنند چون من از رئال مادرید بدم می‌آید، می‌خواهم با آن‌ها در فینال بازی کنم، اما این حقیقت ندارد. رئال مادرید بهترین تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست. می‌خواهم به خاطر اتفاقاتی که در دفعه گذشته رخ داد با آن‌ها بازی کنم."

4416