رسمی؛ بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد

رسمی؛ بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه ستاره بلژیکی منچسترسیتی توانست بالاتر از محمد صلاح، جایزه بهترین بازیکن فصل 2021-22 لیگ برتر انگلیس را مال خود کند. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای این ماه، محمد صلاح ستاره مصری لیورپول موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال را از نگاه نویسندگان ورزشی تصاحب کند و حالا الان کوین دی بروینه با کنار زدن او توانست برای دومین بار، برنده جایزه بهترین بازیکن سال شود. اولین بار این اتفاق در فصل 2019-20 رخ داد. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق چلسی و وولفسبورگ به وبسایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت: "افتخار بزرگی برای من است که توانسته‌ام چنین جایزه ارزشمندی را برای بار دوم برنده شوم. لیگ برتر کیفیت بالایی دارد و نامزد شدن برای این جایزه در کنار بازیکنان بزرگ دیگر که در این فصل کارهای خارق العاده انجام‌ داده‌اند، برای من یک موفقیت بزرگ است. فکر می‌کنم نمایش من در این فصل خوب بوده و خوشحالم که توانسته‌ام با گل‌ها و پاس گل‌هایم برای سیتی مثمرثمر واقع شوم. از تمامی اعضای باشگاه، مربیان و مخصوصا هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم، چون بدون آن‌ها رسیدن به این جایزه غیرممکن بود."

دی بروینه برای کسب این جایزه با ژائو کانسلو، ترنت الکساندر آرنولد، جرد باون، بوکایو ساکا، هیونگ مین سون و جیمز وارد پراوز رقابت کرد. 

4416