رکورد شیرین فرهاد محقق می‌شود؟

رکورد شیرین فرهاد محقق می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان فرهاد مجیدی می توانستند با برد مقابل آلومینیوم به کسب 70 امتیاز نزدیک شوند ولی با تساوی در این دیدار کارشان برای رسیدن به این امتیاز سخت شد.

به گزارش فوتبالی، استقلال با هدایت فرهاد مجیدی بسیاری از رکوردهای تاریخ لیگ برتر را بنام خود زده است. آبی پوشان ضمن شکستن طلسم قهرمانی در لیگ برتر، به یکی از بهترین استقلال های تاریخ از لحاظ امتیاز گیری  تبدیل شده اند و حالا هم هدفشان رکورد های بیشتر است .

تاکنون در تاریخ لیگ برتر و حتی در دوره های 34 تیمی نیز هیچ تیمی نتوانسته است به امتیاز 70 برسد. بالاترین امتیاز کسب شده در تمامی 20 دوره گذشته، عدد 67 را به ما نشان می دهد که توسط سپاهان، استقلال و پرسپولیس به دست آمده و هیچ تیمی نتوانسته از امتیاز 67 عبور کند.

استقلالی ها اکنون 64 امتیازی هستند و با یک پیروزی و یک تساوی نیز می توانند لیگ را با 68 امتیاز به پایان برسانند و این رکورد را نیز از آن خود کنند و بدون شکست، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

هر چند عبور از بیشترین امتیاز کسب شده در لیگ برتر نیز شیرینی خاص خود را دارد اما بدون شک کسب امتیاز 70 و قهرمانی بدون شکست و ثبت عنوان قاطعانه ترین قهرمانی تاریخ فوتبال ایران، از آن دست رکوردهایی است که همیشه در دسترس تیم ها نیست ولی شاگردان مجیدی تا رسیدن به این هدف فقط 6 امتیاز فاصله دارند.

در صورتی که آبی پوشان در دو دیدار باقیمانده برابر مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان به 3 امتیاز برسند، به امتیاز 70 خواهند رسید و ضمن کسب جام طلایی، برای نخستین بار در فوتبال ایران به این عدد خواهند رسید.

روی کاغذ دیدار با نفت مسجدسلیمان برای شاگردان مجیدی تقریبا آسان به نظر می رسد اما غلبه بر مس آن هم در رفسنجان، عملیات سختی است که باید دید استقلالی ها از پس آن برخواهند آمد یا خیر.

7777