توضیحات مدیررسانه ای تیم امید درباره گلر های استقلال

توضیحات مدیررسانه ای تیم امید درباره گلر های استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سایت فدراسیون فوتبال درباره دو دروازه‌بان رده سنی امید استقلال برای حضور در تیم ملی امید توضیحاتی داد. 

به گزارش فوتبالی، صبح امروز در شرایطی جلسه تمرینی تیم امید برگزار شد که خبری از حضور دو دروازه‌بان استقلال نبود و علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر در مرکز ملی فوتبال حاضر نشدند تا تنها امیرعلی صادقی نماینده شاگردان مجیدی در تیم مهدوی‌کیا باشد.

فرهاد مجیدی مخالف حضور رضایی در اردوی تیم امید بوده و این مسئله باعث شد دروازه‌بان جوان استقلال برای دو هفته پایانی لیگ در جمع شاگردان مجیدی باقی بماند و برای اردوی تدارکاتی عراق به جمع بازیکنان تیم امید ایران اضافه نشود.

سایت فدراسیون فوتبال در پاسخ به چرایی عدم حضور دو دروازه‌بان استقلال نوشته است: «با توجه به توافق کادر فنی تیم امید با کادر فنی استقلال، قرار بود علیرضا رضایی دروازه بان استقلال در اردوی عراق و رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان، تیم امید را همراهی کند و سینا سعیدی‌فر، دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال، در تهران کنار تیم باشگاهی‌اش بماند و پس از پایان لیگ برتر به اردوی تیم امید در ازبکستان بپیوندد اما کادر فنی استقلال علیرضا رضایی را در اختیار تیم امید قرار نداد و این در حالیست که کادر فنی تیم امید، به توافقش با باشگاه استقلال عمل کرده بود و سعیدی‌فر را دیشب در اختیار این باشگاه استقلال قرار داد.

کادر فنی تیم امید تا ساعات آینده دروازه‌بان جدیدی به اردوی تیم امید دعوت خواهد کرد؛ ضمنا رضا کاخ‌ساز دروازه‌بان تیم پیکان، جانشین سینا سعیدی‌فر در اردوی تیم امید شد.

7777