امیدواری لوکا مودریچ به خداحافظی از دنیای فوتبال با پیراهن رئال مادرید

امیدواری لوکا مودریچ به خداحافظی از دنیای فوتبال با پیراهن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا مودریچ در مصاحبه‌ای پس از کسب جایزه مارکا لیندا اظهار داشت که امیدوار است فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه رئال مادرید به اتمام برساند.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ گفته است که قصد دارد در رئال مادرید بازنشسته شود. این بازیکن کروات در دهه اخیر عملکردی فوق‌العاده‌ای با پیراهن کهکشانی‌ها داشته‌است. مودریچ در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود قرار دارد، اما همچنان نهایت آمادگی را از خود نشان می‌دهد.

هافبک تیم ملی کرواسی پس از کسب جایزه مارکا لیندا گفت که امیدوار است در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

مودریچ گفت: "سخت‌ترین بازی، بازی مقابل منچسترسیتی بود، زیرا تقریباً فرصتی باقی نمانده‌بود، اما تیم و هواداران تا پایان آن را باور داشتند، زیر این بخشی از DNA باشگاه است.

مودریچ در ادامه عشق خود را به رئال مادرید ابراز کرد و افزود که می خواهد در سانتیاگوبرنابئو بازنشسته شود.

هافبک 36 ساله رئال مادرید اظهار داشت: "من می‌دانم که هواداران چقدر مرا دوست دارند. این موضوع را در بازی‌ها و در خیابان به من نشان می‌دهند. این باورنکردنی است، من به خاطر عشقی که هر روز به من نشان می دهند قدردان هستم. من همیشه سعی می‌کنم وقتی پیراهن مادرید را می پوشم بهترین عملکردم را ارائه دهم تا بتوانم این محبت را جبران کنم."

او ادامه داد: "رئال مادرید همه چیز است. اینجا خانه من است من در این باشگاه احساس خوشحالی می‌کنم. از همان لحظه اول همه‌چیز شگفت‌انگیز بود. احساس می‌کنم بخشی از شهر مادرید هستم. من هم یک مادریدیستا هستم و این برای من مادام‌العمر خواهدبود. امیدوارم بتوانم در مادرید بازنشسته شوم. مادرید خانه من است. من در باشگاه و در شهر احساس خوشحالی می‌کنم و مردم آن مرا بسیار دوست دارند. خانواده من نیز بسیار خوشحال هستند، بنابراین امیدوارم سال‌های بیشتری ادامه دهم و امیدوارم کارم را در اینجا به پایان برسانم."

لوکا مودریچ در قهرمانی رئال مادرید در این فصل لالیگا و حضور این تیم در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا نقشی کلیدی داشته‌است.

9719