لغو بازی دوستانه تیم ملی مقابل کانادا غرامت ندارد

لغو بازی دوستانه تیم ملی مقابل کانادا غرامت ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- هر چقدر فدراسیونی ها اعتقاد دارند بر خلاف اخبار منتشرشده، بازی دوستانه تیم ملی مقابل کانادا لغو نخواهد شد برخی هم هستند که معتقدند امکان لغو این بازی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه بازی تدارکاتی تیم ملی با کانادا قطعی شد، اظهارنظر نخست‌وزیر کانادا درباره این دوستانه و مطرح شدن برخی بحثهای سیاسی و همچنین مطرح شدن بحث بازی در پارلمان، این شایعه مطرح شد که شاید به دلایل غیرورزشی، اولین بازی دوستانه تیم ملی – – کنسل شود.

کار به جایی رسید که گفته شد علیرغم ادعای سرپرست تیم ملی مبنی بر آنکه در صورت لغو این بازی، فدراسیون فوتبال کانادا موظف به پرداخت غرامت به همتای ایرانی‌اش است، چنین مساله‌ای صحت ندارد و خبری از پرداخت غرامت به فدراسیون فوتبال ایران نخواهد بود.

در چنین شرایطی، خبرگزاری مهر در گزارشی خبر داده است که بر اساس آن بازی تیم ملی مقابل کانادا، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فدراسیون کانادا در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است به عنوان نهادی مستقل، قرارداد برگزاری بازی تدارکاتی با ایران را امضا کرده است و ضمانت کامل برای برگزاری این دیدار را بدون دخالت‌های سیاسی خواهد داد.

البته دیشب هوشنگ مقدس سرپرست اسبق تیم ملی در گفت و گویی بازی دوستانه با کانادا در کانادا را با توجه به ماجراهای هواپیمای اوکراینی و شرایطی که آنجا حاکم است از نظر جو برای تیم ملی مفید ندانسته بود.