رسمی؛ خروج ستاره آرژانتینی از پاریسن ژرمن تائید شد

رسمی؛ خروج ستاره آرژانتینی از پاریسن ژرمن تائید شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه پاریسن ژرمن رسما اعلام کرد آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد دی ماریا با پی‌اس‌جی در ژوئن آینده به پایان می‌رسد و از ماه‌ها پیش به نظر نمی‌رسید که سران این باشگاه فرانسوی، تمایلی به تمدید قرارداد این وینگر سابق رئال مادرید داشته باشند. دی ماریا در تابستان 2015 از منچستریونایتد به پاریسن ژرمن پیوست و حالا گفته می‌شود که پس از گذراندن 7 فصل در پارک دو پرنس، در تابستان به یوونتوس خواهد پیوست. 

به نقل از سایت گل، باشگاه پاریسن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای درباره خروج دی ماریا گفت: "پاریسن ژرمن می‌خواهد از آنخل دی ماریا برای هفت فصل بازی کردن در لباس این باشگاه تشکر کنم. این بازیکن آرژانتینی 18 جام با خود خانه برد و آمار بیشترین پاس گل را به نام خود ثبت کرد."

ناصر الخلیفی درباره دی ماریا گفت: "نام آنخل دی ماریا برای همیشه در تاریخ باشگاه باقی خواهد ماند. او همیشه در یاد و خاطرات هواداران به عنوان فرد برجسته و کسی از نام باشگاه دفاع می‌کرد، خواهد ماند. از تمامی خانواده پاریسن ژرمن درخواست می‌کنم که برای دیدار فردا به پارک دو پرنس بیایند تا مراسمی در خور او برگزار کنیم."

4416