کری‌خوانی جالب هواداران رئال مادرید برای لیورپول با عکس برج ایفل!

کری‌خوانی جالب هواداران رئال مادرید برای لیورپول با عکس برج ایفل!

پایگاه خبری فوتبالی - فقط یک هفته تا مهمترین بازی فصل فوتبال اروپا میان رئال مادرید و لیورپول در شهر پاریس باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، رئال و لیورپول در سال 1981 در شهر پاریس به مصاف هم رفتند که در آن بازی تیم انگلیسی با تک گل آلن کندی توانست یکی از شش قهرمانی اروپایی خود را کسب کند. البته دو تیم در سال 2018 نیز در کیف به مصاف هم رفتند که در آن بازی رئال مادرید به پیروزی رسید. حالا رئال و لیورپول به اولین تیم های تاریخ تبدیل می شوند که در سه فینال اروپایی به مصاف هم می روند و قطعا تقابل دو تیم بسیار جذاب خواهد بود. لیورپول هنوز این شانس را دارد که چهار جامه شود چرا که به قهرمانی لیگ امید دارند در حالی که رئال مادرید در این فصل توانسته لالیگا را ببرد و می خواهد دوگانه لالیگا-چمپیونزلیگ را به دست بیاورد.

هواداران رئال مادرید پیش از بازی لالیگایی مقابل بتیس یک پارچه نوشته جالب را به ورزشگاه آوردند که در آن از تصویر برج ایفل استفاده شده بود و البته پیامی نیز برای لیورپولی ها فرستاده شده بود:"پادشاه اروپا همیشه برمی گردد."

در حقیقت رئال پس از کسب سیزدهمین چمپیونزلیگش در اروپا کمی افت کرده بود اما حالا پس از چهار سال در آستانه قهرمانی قرار دارد و می تواند برای چهاردهمین بار فاتح جام باشگاه های اروپا شود.

4125