پایان رسمی دوران بازی یکی از وفادارترین بازیکنان تیم‌های آلمانی

پایان رسمی دوران بازی یکی از وفادارترین بازیکنان تیم‌های آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - مارسل اشملزر که به عنوان یکی از مدافعان مستحکم فوتبال آلمان شناخته می‌شد و در جمع زردپوشان بروسیا دورتموند آلمان توپ می‌زد، به عنوان یکی از وفادارترین بازیکن‌های بوندسلیگا پایان دوران حرفه‌ای خود را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مارسل اشملزر سی و چهار ساله پس از رقابت‌های فصل جاری به کار خود پایان خواهد داد. این مدافع چپ که قراردادش با مقامات و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند به پایان می‌رسد، روز پنجشنبه از طریق اینستاگرام این موضوع را اعلام کرد. این مدافع از سال 2008 میلادی در تیم حرفه‌ای بروسیا دورتموند حضور داشته و او به یکی از وفادارترین بازیکنان بوندسلیگای آلمان تبدیل شده است. او با بروسیا دورتموند دو بار قهرمان لیگ فوتبال کشور آلمان و سه بار قهرمان جام حذفی فوتبال این کشور شده است.

اشملزر سیصد و شصت و هفت بازی برای دورتموند انجام داد که در آن‌ها هفت گل و سی و چهار پاس گل به نام خود ثبت کرد. اشملزر در دو فصل گذشته به دلیل مصدومیت زانو بازی نکرده بود. مارسل اشملزر در مورد این مورد می‌گوید: "متأسفانه در دو سال گذشته، مصدومیت‌ها من را بارها و بارها عقب انداخت. در این زمینه، من می‌خواهم از دورتموند تشکر کنم که به من اجازه داد تا دوباره توان‌بخشی خود را در این‌جا داشته باشم."

9404