تساوی بدون گل لوس بلانکوس پیش از فینال لیگ قهرمانان

تساوی بدون گل لوس بلانکوس پیش از فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در دیدار خانگی مقابل رئال بتیس با تساوی بدون گل متوقف شد تا با 86 امتیاز به کار خود در این فصل لالیگا پایان دهد. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و رئال بتیس از ساعت 23:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار برای هردو تیم جنبه تشریفاتی داشت، چون لوس بلانکوس از چند هفته پیش توانسته بود قهرمانی خود را قطعی کند و رئال بتیس با هر نتیجه‌ای راهی لیگ اروپا خواهد شد. 

در نیمه اول شاهد بازی پایاپایی از سوی هر دو تیم بودیم. رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد، اما بتیس نیز ضد حملات بسیار خطرناکی می‌زد. دو تیم در نیمه اول موقعیت‌های معقولی داشتند، اما نتوانستند از آن‌ها بهره‌ای ببرند تا نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد. 

در نیمه دوم کارلو آنچلوتی تغییرات عمده‌ای در ترکیب تیم خود ایجاد کرد و در همان ابتدا فدریکو والورده و ادواردو کاماوینگا را به جای تونی کروس و کاسمیرو وارد میدان کرد. رئال در این نیمه کاملا تیم برتر میدان بود و بتیس اصلا فرصت جلو آمدن پیدا نکرد، اما در آن سمت خود رئال نیز نتوانست بهره‌ای از موقعیت‌های خود ببرد تا این دیدار در نهایت با تساوی 0-0 به پایان برسد. 

4416