رئال مادرید در میان 6 باشگاه علاقه‌مند به دروازه‌بان 33 ساله سری‌آ

رئال مادرید در میان 6 باشگاه علاقه‌مند به دروازه‌بان 33 ساله سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید یکی از 6 باشگاهی است که پس اتمام قرارداد دروازه‌بان 33 ناپولی با این باشگاه، مشتاق جذب او خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید علاقه‌مند است تا هم‌زمان با پایان قرارداد داوید اوسپینا با ناپولی در تابستان پیش‌رو، او را به صورت رایگان به‌خدمت گیرد.

کهکشانی‌ها با کسب 85 امتیاز از 37 بازی، قهرمان لالیگا شده اند. آن‌ها اکنون به دنبال کسب چهاردهمین جام خود در لیگ قهرمانان اروپا هستند و در فینال 28 مه پاریس با لیورپول روبرو خواهند شد.

در همین حال، رئال مادرید نیز به دنبال راه هایی برای تقویت تیم خود در آستانه فصل 23-2022 است. آن‌ها برای جذب آنتونیو رودیگر با انتقال رایگان از چلسی در تابستان امسال به توافق رسیده‌اند و درحال تلاش برای متقاعد کردن کیلیان امباپه پس از پایان قراردادش با پاریسن ژرمن هستند.

به نظر می‌رسد باشگاه اسپانیایی در تابستان پیش‌رو برای تقویت ترکیب خود اشتیاق زیادی برای به‌خدمت‌گیری بازیکنان آزاد دارد. اوسپینا  نیز که قرارداد فعلی‌اش با ناپولی در پایان فصل به‌اتمام می‌رسد، به یکی از گزینه‌های احتمالی قهرمانان این فصل لالیگا تبدیل شده‌است.

به گفته سیرا، روزنامه نگار معتبر کلمبیایی، رئال مادرید پیش از این با اوسپینا تماس گرفته تا در مورد انتقال احتمالی به سانتیاگوبرنابئو صحبت کند. با این حال، کهکشانی‌ها تنها باشگاهی نیستند که وضعیت دروازه بان 33 ساله ناپولی را زیر نظر دارند.

این ملی‌پوش کلمبیایی همچنین مورد توجه رقبای ناپولی در سری‌آ، مانند آتالانتا و لاتزیو، قرار گرفته‌است. بر اساس این گزارش، تیم فرانسوی لیل نیز جز مشتریان اوسپینا است.

در کنار این باشگاه‌ها، النصر عربستان و یکی از باشگاه‌های MLS که هنوز جزئیات دقیق آن مشخص نیست، سایر مشتریان این دروازه‌بان به‌حساب می‌آیند.

باشگاه ناپولی نیز، که اوسپینا درحال حاضر با آن‌ها قرارداد دارد، مشتاق است تا دروازه‌بان کلمبیایی خود را حفظ کند. پیش‌بینی می‌شود که تیم لوچانو اسپالتی تمام تلاش خود برای امضای قراردادی جدید با این بازیکن 33 ساله را انجام دهد.

9719