پیشنهاد منچستریونایتد توسط هم‌بازی لوئیس سوارز رد شد

پیشنهاد منچستریونایتد توسط هم‌بازی لوئیس سوارز رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- داروین نونیز، مهاجم بنفیکا، پیشنهادات منچستریونایتد که آماده است برای به‌خدمت گرفتن او 80 میلیون یورو بپردازد، را رد کرده‌است.

به گزارش فوتبالی، ستاره اروگوئه‌ای پس از یک فصل فوق‌العاده برای تیم پرتغالی، مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بازرگ اروپایی قرار دارد. نونیز 22 ساله، در 44 بازی برای بنفیکا در تمامی رقابت های این فصل، 34 گل به ثمر رسانده‌است.

به گزارش RMC Sport، منچستریونایتد برای انتقال نونیز به اولدترافورد آماده ارائه پیشنهاد 80 میلیون یورویی است.

اما به‌نظر می‌رسد که این مهاجم اروگوئه‌ای ترجیح می‌دهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و شیاطین سرخ پس از پشت‌سر گذاشتن یک فصل ناامیدکننده قادر به برآورده کردن انتظارات او نیستند.

منچستریونایتد این فصل لیگ برتر را بین چهار تیم برتر به‌اتمام نخواهد رساند، به این معنی که فصل آینده در لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا بازی خواهند کرد.

نیوکاسل یونایتد و پاریسن ژرمن نیز علاقه نشان می دهند و باشگاه فرانسوی باتوجه به قهرمانی این فصل در لوشامپیونه، فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود.

هم‌بازی لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی در تیم ملی اروگوئه، به دلیل ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه لیگ قهرمانان احتمالا تمایلی به امضای قرارداد در اولدترافورد نداشته‌باشد.

داروین نونیز در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، که با نتیجه 3-3 در ورزشگاه آنفیلد به‌پایان رسید، دو گل برای بنفیکا به‌ثمر رساند.

9719