رقابت منچستریونایتد و چلسی برای به‌خدمت گرفتن مدافع 27 ساله

رقابت منچستریونایتد و چلسی برای به‌خدمت گرفتن مدافع 27 ساله

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد و چلسی به میلان اشکرینیار مدافع اینترمیلان علاقه مند هستند. این مدافع اسلواکیایی یکی از بازیکنان برجسته سری آ در فصول اخیر بوده‌است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گاتزتا، دو باشگاه لیگ برتری وضعیت این بازیکن 27 ساله باشگاه اینتر را زیر نظر دارند. تنها یک سال از قرارداد فعلی او با این باشگاه ایتالیایی باقی مانده‌است و فرصت مناسبی برای این دو باشگاه انگلیسی به‌حساب می‌آید.

میلان اشکرینیار از زمان پیوستن از سامپدوریا به اینتر در سال 2017، یکی از مهم‌ترین بازیکنان ترکیب نراتزوری بوده‌است. او در این فصل در 47 بازی در تمامی رقابت‌ها برای این باشگاه چهار گل به‌ثمر رسانده است.

عملکرد باثبات اشکرینیار به این باشگاه کمک کرد تا فصل قبل فاتح اسکودتو شوند و در این فصل نیز، در رده دوم جدول سری‌آ قرار داشته‌باشند.

نمایش‌های درخشان اشکرینیار توجه منچستریونایتد و چلسی را به خود جلب کرده‌است. انتظار می‌رود شیاطین سرخ در تابستان امسال تحت هدایت سرمربی جدید اریک تن هاگ بازسازی شوند. پیش‌بینی می‌شود که این سرمربی هلندی پس از مشاهده نمایش دفاعی ناامید کننده یونایتد در این فصل، جذب یک مدافع با کیفیت را در اولویت قرار دهد. شیاطین سرخ در 37 بازی لیگ 56 گل دریافت کرده‌اند.

از سوی دیگر، وضعیت مدافعان چلسی در تابستان نامشخص است و ممکن است این باشگاه 3 مدافع اصلی خود را در پنجره نقل‌وانتقالات پیش‌رو ازدست بدهد. به همین دلیل آبی‌های لندن نیز یکی از مشتریان جدی مدافع 27 ساله اسلواکیایی خواهند بود.

گفته می‌شود اینترمیلان مشتاق به حفظ اشکرینیار است. درآمد اشکرینیار 3.5 میلیون یورو در سال است و انتظار می‌رود پیشنهادی مشابه به قراردادی 4.5 میلیون یورویی نیکولو بارلا را برای مدافع تاثیرگذار تیمشان درنظر داشته‌باشند. نراتزوری به دنبال تمدید قرارداد این مدافع تا سال 2027 است.

9719