نیوکاسل یک قدم به ستاره انگلیسی منچستریونایتد نزدیک‌تر شد

نیوکاسل یک قدم به ستاره انگلیسی منچستریونایتد نزدیک‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی- دین هندرسون، دروازه بان منچستریونایتد، به انتقال به نیوکاسل‌یونایتد نزدیک‌تر شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منچستر ایونینگ‌نیوز، انتظار می‌رفت که در فصل 22-2021،  دین هندرسون دروازه‌بان شماره یک شیاطین سرخ باشد. با این حال، تست کووید-19 او در هفته اول تمرینات پیش فصل تیم در ماه ژوئیه مثبت شد و به داوید دخیا اجازه داد تا جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم تثبیت کند.

بنابراین، این بازیکن 25 ساله تنها سه بار در تمامی رقابت‌های این فصل برای منچستریونایتد به میدان رفته‌است. کمبود زمان بازی باعث شده تا در مورد آینده این دروازه بان در اولدترافورد تردیدهایی جدی بوجود آید.

نیوکاسل در ماه ژانویه در حال مذاکره برای به‌خدمت گرفتن قرضی هندرسون بود، اما پس از اینکه مارتین دوبراوکا از پیوستن به شیاطین سرخ به عنوان بخشی از قرارداد مبادله امتناع کرد، این قرارداد شکست خورد. به نظر می رسد این باشگاه همچنان علاقه مند است که مرد انگلیسی را به سنت‌جیمز پارک بیاورد.

آخر هفته گذشته مشخص شد که تیم ادی هاو تلاش های خود را برای جذب هندرسون افزایش می دهد. با توجه به منبع ذکرشده، انتقال به نیوکاسل برای دروازه‌بان انگلیسی نزدیک‌تر از همیشه است.

بر اساس این گزارش، هندرسون روز چهارشنبه برای مذاکره در نیوکاسل حضور داشته‌است. گفته می‌شود که صحبت ها حول یک قرارداد قرضی یک‌ساله بو، اما انتقال دائمی نیز همچنان رد نشده‌است.

9719