اظهار نظر آنچلوتی راجع به ترکیب رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان

اظهار نظر آنچلوتی راجع به ترکیب رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اذعان کرد که از همین الان می‌داند که باید چه ترکیبی را مقابل لیورپول به زمین بفرستد.

به گزارش فوتبالی، جمعه شب لوس بلانکوس از هفته پایانی لالیگا میزبان رئال بتیس خواهد بود و در روز هفتم اردیبهشت، از چهارچوب مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر پاریس به مصاف لیورپول خواهند رفت. 

به نقل از مارکا، مارکو آنچلوتی که پیش از این توانسته قهرمانی لالیگا را برای کهکشانی‌ها مسجل کند، در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به ترکیب تیمش در فینال چمپیونز لیگ گفت: "من هیچ شک و تردیدی راجع به ترکیب ابتدایی تیمم در پاریس ندارد. تنها شک من این است که چه کسانی نقش مهم‌تری در بازی ایفا خواهند کرد، بازیکنانی که بازی را شروع می‌کنند یا بازیکنانی که بازی را به اتمام می‌رسانند."

"لیورپول هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می‌جنگد و به همین دلیل ما زمان بیشتری برای فکر کردن به فینال داریم. البته صادقانه بگویم هنوز خیلی به آن فکر نکردم و تا روز دوشنبه اصلا نمی‌خواهم راجع به بازی فکر کنم. همه چیز از قبل آماده است. هواداران رئال مادرید درباره فینال لیگ قهرمانان هیجان زده هستند و می‌خواهیم چهاردهمین جام را به مادرید بیاوریم."

4416