جایگاه چلسی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مشخص شد

جایگاه چلسی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی به جا مانده از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و لستر سیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان یافت و بدین ترتیب جایگاه سوم چلسی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس قطعی شد.

به گزارش فوتبالی، چلسی که فصل را خوب شروع کرده بود و با توجه به عملکرد توخل در فصل قبل، بسیاری این تیم را مدعی قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس می دانستند، اکنون فصل را در جایگاه سوم به پایان خواهد رساند. با این تساوی چلسی 71 امتیازی شد و دیگر تاتنهام که 68 امتیازی است نمی تواند به چلسی برسد چرا که چلسی در بازی های رو در رو از تاتنهام پیش است و بدین ترتیب جایگاه سوم چلسی در این فصل قطعی شده است.

در این بازی گل لسترسیتی را مدیسون در دقیقه 6 به ثمر رساند. این بازی در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار می شد و بازیکنان چلسی پس از این گل به خودشان آمدند و حمله کردند و در نهایت توانستند در دقیقه 34 توسط مارکوس آلونسو مندوزا یک گل به ثمر برسانند و بازی را مساوی کنند. این نتیجه مساوی تا پایان بازی برقرار بود و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز شد.

1470