حضور کادرفنی خاتون در شهرآورد اصفهان جنجالی شد

حضور کادرفنی خاتون در شهرآورد اصفهان جنجالی شد

پایگاه خبری فوتبالی- در دیدار ذوب آهن و سپاهان، نماینده فدراسیون با مربیان تیم خاتون که روی سکو حضور داشتند، به صورت کلامی درگیر شد.

به گزارش فوتبالی، در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، از ساعت 17:30 روز گذشته ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر و در دربی شهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

بازی جذاب تیم‌های سوم و چهارم جدول تا دقیقه اواخر بازی بدون گل دنبال شد اما در دقیقه 86، فاطمع پسندیده توانست دروازه زهره کودایی را باز کند و سه امتیاز را برای سپاهان به ارمغان آورد.

البته این دیدار بیرون از مستطیل سبز چندان بدون حاشیه نبود. تیم خاتون بم که برای دو دیدار با ملی پوشان شهرکرد و سپاهان اصفهان اردویی در شهر بروجن برپا کرده است، روز گذشته سرشین کمانگر، مهدیه مولایی و چند تن از اعضای کادرفنی خود را برای آنالیز بازی دو تیم اصفهانی به فولاد شهر فرستاد تا با حضور روی سکوهای ورزشگاه، بازی را از نزدیک تماشا کنند.

پس از حضور نمایندگان خاتون بر روی سکو، نماینده فدراسیون فوتبال با اطلاع از این موضوع از این دو فرد درخواست کرد تا ورزشگاه را ترک کنند که همین موضوع موجب درگیری کلامی روی سکوها شد.

سرشین کمانگر که در فصل اخیر به دلیل مصدومیت به عنوان مربی در تیم خاتون فعالیت می‌کند، با تایید این خبر گفت: فكر مي‌كنم هيچ جاي دنيا چنين اتفاقي نمي‌افتد. اینكه بين ١٠٠ تماشاچی، نماینده بازی ما را مواخذه کند که چرا برای تماشای  بازي وارد استادیوم شده‌اید کمی عجیب و شک برانگیز است.

مربی تیم خاتون ادامه داد: البته این موضوع درحالی بود که سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از بازی بسیار حرفه‌ای با این مساله برخورد کرد و این اتفاق را بخشی از فوتبال حرفه‌ای عنوان کرد.

وی همچنین تصریح کرد: سرمربی ذوب آهن نیز با این موضوع مشکلی نداشت و فقط نماینده بازی بود که که از دقیقه ۱۰ تا ۶۰ بازی تمرکزشان روی اخراج ما از ورزشگاه بود.

کمانگر در پایان نیز گفت: با همه اینها ما تا دقیقه ۹۰ در ورزشگاه حضور داشتیم و از تماشای شهرآورد اصفهان لذت بردیم.

1377