جذابیت دو هفته پایانی لیگ در صدر جدول؛ کدام تیم نایب قهرمان می‌شود؟

جذابیت دو هفته پایانی لیگ در صدر جدول؛ کدام تیم نایب قهرمان می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به اتفاقات هفته بیست و هشتم لیگ، رقابت پرسپولیس و سپاهان در 2 هفته پایانی جذاب‌تر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر در حالی به پایان رسید که سپاهان موقتا و تا روشن شدن نتیجه دیدار نیمه‌تمام تراکتور - پرسپولیس به رده دوم صعود کرد.

جدی‌ترین ماموریت پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در دو هفته آینده، تلاش برای حفظ سکوی دوم لیگ برتر خواهد بود. رده‌ای که برای قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر، اصلا دوست‌داشتنی به نظر نمی‌رسد. با این وجود آنها نمی‌خواهند این جایگاه را نیز از دست بدهند و آن را در هفته‌های باقی‌مانده به سپاهان تقدیم کنند و به همین دلیل حکم کمیته انضباطی درباره بازی تراکتور و پرسپولیس اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در صورتی که حکم کمیته انضباطی، به سود پرسپولیس باشد( که احتمالش زیاد است) این تیم رده دوم را از سپاهان پس خواهد گرفت.

سپاهان که موفق به شکست شهرخودرو شد، بعد از شکست دادن پرسپولیس، جان تازه‌ای گرفته و حالا رده دوم جدول رده‌بندی لیگ را می‌خواهد. محرم نویدکیا و تیمش که فصل گذشته نایب‌‎‌قهرمان شدند، حالا دوباره به دنبال تکرار این عنوان هستند و می‌خواهند فصل را در نزدیک‌ترین فاصله نسبت به صدر جدول تمام کنند.

باید منتظر ماند و دید در دو هفته پایانی جنگ بر سر تصاحب مقام دوم به سود کدامیک از دو تیم پرسپولیس و سپاهان به پایان خواهد رسید.

پرسپولیس در دو بازی آخرش باید با شهرخودرو و فجر سپاسی بازی کند و سپاهان هم با فولاد و آلومینیوم اراک بازی خواهد داشت و روی کاغذ، کار پرسپولیس برای نایب‌قهرمانی راحت‌تر از رقیبش است.

7655