نویدکیا: وقتی در دیگر ورزشگاه‌ها تماشاگران هستند، باید کلاه‌مان را بالاتر بگذاریم

نویدکیا: وقتی در دیگر ورزشگاه‌ها تماشاگران هستند، باید کلاه‌مان را بالاتر بگذاریم

پایگاه خبری فوتبالی- عدم حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه برای دیدار مقابل شهر خودرو ناراحتی و انتقاد سرمربی این تیم اصفهانی را به دنبال داشت. 

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از دیدار سپاهان و شهر خودرو که به پیروزی 3 بر صفر طلایی‌پوشان انجامید، اظهار داشت: به خانواده هواداری که چند روز پیش از دنیا رفت و خانواده‌اش تصمیم گرفتند اعضای بدن آن مرحوم را اهدا کنند، تسلیت می‌گویم و از آنها به خاطر این کار بزرگ تشکر می‌کنم. امیدوارم خدا به این خانواده صبر بدهد.

وی با اشاره به غیبت هواداران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان تصریح کرد: انتقادی نسبت به مسئولان استان اصفهان و باشگاه سپاهان دارم که برای دیدار حساس با شهر خودرو، نباید هوادار خودمان را داشته باشیم. وقتی دیدار تراکتور با پرسپولیس در تبریز و بازی استقلال در تهران با حضور کامل تماشاگران برگزار می‌شود، ما باید کلاه‌مان را بالاتر بگذاریم.

« اگر اواخر نیمه اول به گل نمی‌رسیدیم، بازی برای ما سخت‌تر می‌شد.»، سرمربی سپاهان ضمن بیان این جمله گفت: تلاش کردیم خیلی راحت بازی کنیم و احساساتی بازی کردن در چنین دیدارهایی ممکن است باعث شود کل مسابقه را از دست بدهیم. باید بپذیریم شهر خودرو در دفاع فوق‌العاده پُرتعداد بود و فضاهای کمی به ما می‌داد. می‌خواستیم چرخش توپ روی زمین زیاد باشد تا با ایجاد فضاها موقعیت ایجاد کنیم.

نویدکیا در مورد دقایق پایانی بازی بیان کرد: زمانی که شهر خودرو می‌دید شرایط سخت‌تر می‌شود، جلوتر بازی کرد و فضاهای خوبی به ما داد. پس از اینکه نتیجه 3 بر صفر شد، با تعویض‌ها به دنبال کنترل بازی بودیم. سپس به بازیکنان تیم‌های پایه شانس دادیم تا خودشان را در دیداری رسمی محک بزنند. میزان دقایق بازی آنها کم بود، اما همین دیدارها به بازیکنان کمک می‌کند. بازی شرایط پیچیده‌ای نداشت و از دقیقه 60 تلاش کردیم انرژی خود را حفظ کنیم.

وی در خصوص مصدومان سپاهان خاطرنشان کرد: شاید محمدرضا حسینی ادامه فصل را از دست بدهد و پزشکان قرار است کتف او را ببینند. فرشاد احمدزاده آسیب کمتری دارد، اما یکی دو روز باید بگذرد تا پزشکان نظری قطعی بدهند. ظاهر امر نشان می‌دهد فرشاد راحت‌تر به تیم اضافه می‌شود، اما شاید حسینی نتواند به ما کمک کند.

سرمربی سپاهان درباره میزان رضایت خود از دستیارانش عنوان کرد: در پایان فصل زمان داریم تا در این باره و در مورد سایر مسائل صحبت کنیم.

نویدکیا در واکنش به تشکر یک خبرنگار از او بابت حضور در نشست‌های خبری قبل و بعد از دیدارها اظهار داشت: یک مربی حرفه‌ای وظیفه دارد پیش و پس از بازی پاسخ بدهد و باید خودش را در روزهای سخت کنترل کند. من چنین روزهایی گذراندم، اما تا جای ممکن تلاش کردم واقعیات را بگویم.

9719