عکس؛ وقتی دروازه‌بان سابق پی‌اس‌جی باعث قهرمانی آینتراخت در لیگ اروپا شد

عکس؛ وقتی دروازه‌بان سابق پی‌اس‌جی باعث قهرمانی آینتراخت در لیگ اروپا شد

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال این فصل از رقابت های لیگ اروپا، آینتراخت فرانکفورت و گلاسکو رنجرز به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی آینتراخت فرانکفورت و قهرمانی آلمانی ها در لیگ اروپا خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، در این بازی یک چهره ویژه وجود داشت که تبدیل به ستاره این دیدار شد و نقشی کلیدی در قهرمانی آینتراخت فرانکفورت داشت و آن هم کوین تراپ، دروازه بان آینتراخت فرانکفورت بود. این دروازه بان آلمانی بین سال های 2015 تا 2019 در پاریسن ژرمن حضور داشته است و پس از آن به آینتراخت فرانکفورت رفته است و هنوز هم در تیم آلمانی توپ می زند و اکنون به همراه فرانکفورت موفق به قهرمانی در لیگ اروپا شده است.

کوین تراپ روی یک صحنه در طول بازی، یک توپ را از چند قدمی دروازه اش سیو کرد و همچنین پنالتی آرون رمزی را در ضربات پنالتی پایان بازی مهار کرد تا به نوعی قهرمان تیمش لقب بگیرد. این دروازه بان زمانی که در پی اس جی بود، مورد انتقاد واقع می شد چرا که همان دروازه بانی بود که در نیوکمپ 6 گل دریافت کرد اما اکنون به همراه آینتراخت عملکرد خوبی در طول تورنمنت داشت و در ورزشگاه نیوکمپ هم به پیروزی رسید.

1470