فیاضی: فرقی ندارد در فینال با شهداب بازی کنیم یا نماینده ژاپن

فیاضی: فرقی ندارد در فینال با شهداب بازی کنیم یا نماینده ژاپن

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم والیبال پیکان گفت: فرقی ندارد که با شهداب یا نماینده ژاپن بازی کنیم، فقط امیدوارم فاتح آخرین بازی این مسابقات باشیم. 

به گزارش فوتبالی، پوریا فیاضی در نشست خبری دیدار دو تیم پیکان تهران و تاراز که به برتری 3 بر یک تیمش انجامید گفت: مقابل نماینده قزاقستان بازی بسیار سختی به ویژه در ست اول داشتیم. بازیکنان پیکان در سرویس خیلی خوب بودند اما دریافت‌های قزاق در برخی از لحظات مسابقه بسیار خوب بود و کار را برای ما سخت کرد.

بازیکن تیم والیبال پیکان گفت: خوشحالیم که موفق به شکست این تیم شدیم و به دیدار نهایی راه یافتیم. برای بازی فردا وقت زیادی نداریم و باید با آمادگی کامل به میدان برویم.

فیاضی درباره حریف این تیم در دیدار نهایی گفت: فرقی ندارد که فردا با شهداب یا نماینده ژاپن بازی کنیم، تنها امیدوارم فاتح آخرین بازی این مسابقات باشیم و قهرمانی را برای تیم پرافتخار پیکان به دست بیاوریم.

وی درباره شرایط فعلی پیکان و مقایسه با تیم پیکان زمان لیگ برتر مردان ایران در سال 1400 و انتقام از شهداب اگر به دیدار نهایی راه یابد، گفت: در لیگ برتر شرایط تیم متفاوت بود و الان قدرتمندتر شده‌ایم.

وی تاکید کرد: در ورزش بحث انتقام وجود ندارد و زمین بازی برای افزایش دوستی‌هاست. هر دو تیم برای عنوان قهرمانی و مدال طلا می‌جنگیم. باشگاه پیکان برای میزبانی مناسب از این رقابت‌ها خیلی زحمت کشیده و اگر قهرمان شویم، به نوعی از این زحمات قدردانی کرده‌ایم.

9719