عبدی کماکان مورد اعتماد گل‌محمدی نیست

عبدی کماکان مورد اعتماد گل‌محمدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم شمالی قرمزها همچنان دور از ترکیب اصلی تیمش است.

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی در بازی مقابل تراکتور به مانند چند بازی گذشته پرسپولیس باید از روی نیمکت شاهد نبرد هم‌تیمی‌هایش با پرشورها باشد. 

حدود یک سال قبل مهدی عبدی در نقش ناجی قرمزها حضور موثر در ترکیب این تیم داشت و در کورس قهرمانی با سپاهان کمک شایانی به پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی انجام داد، اما همین بازیکن یک سال بعد با وجود پختگی و تجربه بیشتر این روزها بیشتر بازی‌ها را از روی نیمکت آغاز کرده و زمانی که به ترکیب اضافه می‌شود با دوران آمادگی خود فاصله زیادی دارد تا آنهایی که اعتقاد داشتند یحیی باید بیشتر به این بازیکن اعتماد کند و همواره در ترکیب اصلی قرارش دهد از گفته خود پشیمان شوند.

عبدی در بازی هفته گذشته مقابل سپاهان و در شروع نیمه دوم به بازی رفت تا بلکه بازگشتی دیگر را برای تیمش رقم بزند اما در تمام زمانی که در میدان بود حتی یک حرکت درست و امیدوار‌‌کننده نشان نداد.

عبدی در چند بازی گذشته تیمش نشان داده از لحاظ روحی روانی مهیای بازی نیست و برعکس سال قبل نتوانست خودش را ثابت کند. نمایش عبدی به حدی ضعیف بوده که یحیی گل‌محمدی این روزها تمیروف را به او ترجیح می‌دهد چرا که بازیکن ازبکستانی هم تحرک بسیار بیشتری نسبت به عبدی دارد و در فضاهای مختلف صاحب توپ و موقعیت می‌شود، هم بیشتر می‌جنگد و مدافعان حریف را تحت فشار می‌گذارد.

7655