تراکتور صفر - پرسپولیس صفر/ بازی نیمه تمام ماند

تراکتور صفر - پرسپولیس صفر/ بازی نیمه تمام ماند

پایگاه خبری فوتبالی- تماشاگران تراکتور با پرتاب اشیایی به داخل زمین، باعث توقف دیدار تیم‌شان با پرسپولیس شدند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و پرسپولیس امروز(پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند؛ دیداری که حواشی زیادی به همراه داشت و چندین بار متوقف شد.

نخستین توقف این دیدار در دقیقه ۳۰ بازی که پرسپولیسی‌ها قصد زدن ضربه کرنر را داشتند اتفاق افتاد که تماشاگران تراکتور با پرتاب بطری و سنگ، مانع از شروع بازی شدند. البته اشیایی که هواداران تراکتور پرتاب کردند در نهایت به یکی از بازیکنان خودشان برخورد کرد تا بازیکن خودشان را مصدوم کرده باشند.

در نیمه دوم حاشیه به اوج خود رسید. در دقیقه ۴۶ این بازی امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس از کوره در رفت و اشیایی که به داخل زمین پرتاب شده بود را به سمت تماشاگران تراکتور پرتاب کرد. همین اتفاق جنجال بزرگی به وجود آورد تا تماشاگران تراکتور با پرتاب بطری و سنگ به داخل زمین منجر به توقف ۱۶ دقیقه‌ای بازی شدند.

یکی از اتفاقات دیگری که در ۱۶ دقیقه توقف بازی رخ داد، اخراج حامد پاکدل، بازیکن پرسپولیس و مسلمی‌پور، بازیکن تراکتور از زمین بازی بود.

تا پایان این بازی تماشاگران تراکتور اشیایی به داخل زمین پرتاب کردند و بازی را تحت‌الشعاع قرار دادند تا این که در دقیقه ۷۲ داور تیم‌ها را از زمین بازی خارج کرد. هم‌چنین پیش از شروع این دیدار، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به سختی از بین هواداران تراکتور به جایگاه ویژه رفت.

حواشی دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس


ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی، محمد عبا‌س‌زاده


ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، حامد پاکدل، شرزود تمیروف

کارت زرد: 

پرسپولیس: میلاد سرلک  (45)

کارت قرمز: 

تراکتور: محمد مسلی‌پور(۶۰)

پرسپولیس: حامد پاکدل(۶۰)

لحظات حساس: 

دقیقه ۱۹:  خطر جدی روی دروازه اخباری با پاس در عمق ترابی و حرکت پاکدل همراه شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع تراکتور، به راحتی برگشت داده شد.

دقیقه 24: محمد عباس زاده قصد داشت با ضربه سر دروازه لک را به خطر بیندازد که این موقعیت با اختلاف راهی بیرون شد.

دقیقه 28: در شرایطی که ترابی قصد داشت سومین کرنر پرسپولیس در این بازی را ارسال کند، پرتاب بطری و سنگ، ضمن مصدوم کردن این بازی، آن را با برای دقایقی متوقف کرد. در ادامه با درخواست کیانی کاپیتان تراکتور، سرخ‌ها موفق شدند ضربه خود را ارسال کنند.

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی برای تراکتور پشت محوطه با خطای سرلک روی پیمان بابایی. این ضربه توسط بابابی با حرکت تمرین شده کیانی نواخته شد که با اختلاف کمی از کنار دروازه لک راهی اوت شد.

دقیقه 45: میلاد سرلک بابت اعتراض به داور نسبت به عدم اعلام خطا روی او با کارت زرد مهدوی همراه شد.

دقیق 1+45: شرزود تمیروف قصد داشت از میانه میدان دروازه اخباری را باز کند که توپش با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 68: ارسال کرنر توسط تراکتور با ضربه ضربه بابایی با اختلاف کمی از بالای دروازه حامد لک راهی اوت شد.

۴۱۵۴ / 9719