وایرال شدن پنالتی مسی؛ نتوانست به ربات گل بزند!

وایرال شدن پنالتی مسی؛ نتوانست به ربات گل بزند!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی با هفت توپ طلا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما به نظر می رسد که در گلزنی در مقابل ربات دروازه بان ناکام است!

به گزارش فوتبالی، اسطوره فوتبال آرژانتین در روزهای اخیر به همراه هم تیمی های شدر پاریسن ژرمن سفری تبلیغاتی به قطر داشت تا از موزه المپیک در این کشور بازدید کند. مسی در این مراسم باید از روی نقطه پنالتی به یک ربات پنالتی می زد. لئو در دوران فوتبالش 764 گل به ثمر رسانده و برخی از بهترین دروازه بان های تاریخ را شکست داده است و شاید تصور می کرد که گلزنی به یک ربات کار راحتی باشد اما شرایط آن طور که دوست داشت، پیش نرفت.

لئو مثل همیشه دورخیز کرد و با پای چپش توپ را بالای سمت راست دروازه شوت کرد اما ربات دستش را خواند و یک توپگیری عالی داشت تا جلوی گلزنی مسی را بگیرد. لئو به این مسئله خندید اما هواداران در شبکه های اجتماعی به این مسئله واکنش نشان دادند و البته هواداران رقیب او را دست انداختند.

یک هوادار نوشته است:" مسی نتوانست به ربات هم گل بزند." و دیگری نوشته است:"مسی حالا دیگر مقابل ربات ها هم پنالتی خراب می کند. او واقعا تمام شده است."

4125