لیست خرید 9 نفره ژاوی برای فصل 23-2022

لیست خرید 9 نفره ژاوی برای فصل 23-2022

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا در فصل 23-2022 سعی می کند که با هدایت ژاوی تیم متفاوتی باشد و فصل کابوس وار خود را به دست فراموشی بسپرد.

به گزارش فوتبالی، جدایی احتمالی فرنکی دی یونگ و انتقال وی به لیگ انگلیس می تواند در نقشه های سیتی تاثیر بگذارد. به همین بهانه آس در گزارش 9 چهره جدید بارسلونا در فصل 23-2022 را بررسی کرده است:

1- آندریاس کریستنسن: خرید مدافع 26 ساله دانمارکی چلسی به صورت رایگان قطعی شده است. این مدافع قراردادی چهار ساله با دستمزد سالانه پنج میلیون یورو امضا کرده است. بازیسازی و قدرت بدنی این بازیکن دلایل خرید وی بوده اند. از لنگله خیلی بهتر است و در کنار آرائوخو و پیکه خط دفاعی را تکمیل می کند.

2- فرانک کسیه: هافبک دفاعی 25 ساله ساحل عاجی میلان نیز به صورت رایگان به بارسلونا می آید. قرارداد چهار ساله وی با دستمزد سالانه شش میلیون یورو قطعی شده است. هافبکی جنگنده است که بارسلونا شبیه او را در ترکیب خود ندارد و خیلی ها پیش بینی می کنند که یکی از شگفتی های لالیگا در فصل آینده باشد. 

3- سزار آزپیلیکوئتا: هدف اصلی بارسا در پست دفاع راست است. کاپیتان 32 ساله چلسی کیفیت و قدرت رهبری بالایی دارد و در آستانه توافق سه ساله با بارسلونا قرار دارد هر چند که قبل از آن باید برای فسخ قرارداد با لندنی ها به توافق برسد.

4- مارکوس آلونسو: ملی پوش اسپانیایی 31 ساله چلسی نیز قرار است که به پست دفاع چپ برود تا جوردی آلبا بتواند گه گداری استراحت کند. مارکوس تا 2023 با چلسی قرارداد دارد و در تلاش است تا لندنی ها را راضی به جدایی کند.

5- رافینیا بال چپ 25 ساله لیدز می تواند خرید مهمی برای بارسا باشد. در صورتی که سقوط لیدز قطعی شود، بارسا با پرداخت 25 میلیون یورو می تواند او را بخرد. وکیلش دکو آماده نهایی کردن انتقال است.

6- ژول کنده: مدافع 23 ساله سویا می تواند بمب بزرگی در خط دفاعی بارسا باشد. بارسا در نظر دارد که دست، لنگله و 20 میلیون یورو را برای انتقال پیشنهاد بدهد. گزینه دوم بارسا نیز کولیبالی از ناپولی است.

7- زوبیمندی: هافبک 23 ساله سوسیه داد در صورت فروش دی یونگ می تواند ذخیره بوسکتس در فصل آینده باشد. این بازیکن تا 2025 با تیم باسکی قرارداد دارد و خریدش آسان نیست.

8- کارلوس سولر: ملی پوش اسپانیایی 25 ساله والنسیا بازیکن مورد علاقه ژاوی است که تا 2023 با تیم کنونی خود قرارداد دارد. بارسا در صورت جدایی دی یونگ به سراغ جذب وی می رود.

9- روبرت لواندوفسکی: مهاجم لهستانی می تواند ستاره کلیدی پروژه ژاوی در فصل آینده باشد. مهاجم 33 ساله با بارسا به توافق شخصی رسیده اما باید دید که بایرن سر میز مذاکره می نشیند یا نه.

4125