سفر نماینده یوونتوس به لندن برای خرید سه بازیکن

سفر نماینده یوونتوس به لندن برای خرید سه بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - یووه به دنبال تقویت ترکیبش در فصل آینده است تا دوباره در فوتبال ایتالیا قدرتنمایی  به خصوص که بازیکنانی نظیر دیبالا و کیلینی جدا شده اند و موراتا نیز احتمالا تیم را ترک می کند و به همین خاطر بیانکونری ها چاره ای به جز ورود به بازار نقل و انتقالات نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که چروبینی مدیر ورزشی یوونتوس در حال حاضر برای نهایی کردن سه خرید به لندن سفر کرده است. یکی از گزینه های اصلی آنها جورجینیو هافبک چلسی است که در آستانه توافق با وی قرار دارند. این بازیکن ایتالیایی - برزیلی مدتهاست که مورد توجه یووه قرار دارد و با توجه به این که تا 2023 قرارداد دارد، چلسی چاره ای جز فروش وی ندارد چرا که در تابستان بعدی او را رایگان از دست خواهند داد.

یکی دیگر از اهداف یوونتوس، گابریل ماگالیائش مدافع آرسنال است که در نظر دارند تا او را به عنوان جایگزین کیلینی بخرند. یووه با برتولوچی وکیل مدافع برزیلی صحبت کرده است و منتظر نظر آرسنال هستند. از سویی تورینی ها در تلاش هستند تا خرید پل پوگبا را هم قطعی کنند. مشکل این جاست که پی اس جی به وی پیشنهاد دستمزد سالانه 12 میلیون یورو را تا سال 2025 داده است.

البته یووه در تلاش است تا بازیکنان مازادش را بفروشد. به طور مثال آنها در حال مذاکره برای فروش مک کنی به تاتنهام با مبلغ 40 میلیون یورو هستند. البته یووه شرایط بازیکنان دیگری نظیر دی ماریا و پریشیچ را هم دنبال می کند.
4125