حمایت تمام عیار دروازه‌بان حریف از طارمی

حمایت تمام عیار دروازه‌بان حریف از طارمی

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان پرتغالی تیم حریف از طارمی حمایت کرد و اظهار داشت که پنالتی‌ها در بازی پورتو مقابل ویتوریا درست بوده است.

به گزارش فوتبالی، در این فصل برخی رسانه‌های پرتغالی از مهدی طارمی انتقاد کردند و مدعی شدند که او تمارض می‌کند. این اتفاق با واکنش کونسیسائو و په‌په همراه بود و آنها به حمایت از ستاره کشورمان پرداختند.

روزنامه‌های شهر پورتو نیز از طارمی حمایت کردند و معتقد بودند که این نظرات باعث شده تا نظر داوران نسبت به طارمی عوض شود.

روز گذشته طارمی نیز در این خصوص صحبت کرد و مدعی شد که به هیچ وجه تمارض نمی‌کند و مدافعان روی او مرتکب خطا می‌شوند.

اظهارات ستاره ایرانی پورتو با واکنش دروازه‌بان پرتغالی همراه بود و این فرد نیز به حمایت از گلزن برتر پورتو پرداخت.

برونو وارلا، دروازه‌بان تیم ویتوریا که در یک مسابقه 2 بار با خطا روی طارمی پنالتی به پورتو داد، گفت: من کاملا پنالتی‌ها را قبول دارم. او کارش را انجام داد و ما نباید به آن شکل با طارمی برخورد کنیم.

وی در مصاحبه با سایت کانال 11 گفت: امیدوار بودم که طارمی نتواند توپ را کنترل کند ولی توانست توپ را از آن خود کند. من زمان داشتم که به سمت دروازه بازگردم ولی این تصمیم را نگرفتم. این صحنه خیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت ولی صادقانه بگویم، من روی او خطا کردم و پنالتی درست بود.

وارلا در خصوص پنالتی دوم نیز گفت: وقتی او توپ را تصاحب کرد، من دست‌هایم را بالا بردم زیرا می‌دانستم به زانوهایم برخورد می‌کند. تصمیم داور برای پنالتی سخت‌گیرانه بود ولی باز هم این پنالتی را می‌پذیرم.

1470