شاید تکلیف لیگ فردا یکسره شود!

شاید تکلیف لیگ فردا یکسره شود!

پایگاه خبری فوتبالی - این احتمال وجود دارد که فردا تکلیف دو تیم سقوط کننده به لیگ یک در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم مشخص شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علی‌رغم تعیین سرنوشت تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران هنوز رقابت برای بقا در لیگ ادامه دارد و سه تیم نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی شیراز و شهرخودرو خراسان در تکاپو برای بقا در لیگ برتر هستند و سه بازی سرنوشت‌ساز را در پیش‌روی خود دارند.

البته قانون پیروزی در بازی رودررو باعث شده تا یک تبصره ویژه به وجود بیاید و احتمال تعیین سرنوشت 2 تیم سقوط کننده در پایان هفته بیست و هشتم وجود دارد!

در صورتی‌که نفت مسجدسلیمان فردا در سیرجان بتواند از سد گل‌گهر بگذرد و شگفتی بزرگی را خلق کند و در مقابل فجرسپاسی در خانه مغلوب ذوب‌آهن شود و شهرخودرو هم در اصفهان مقابل سپاهان شکست بخورد، آن‌گاه تکلیف 2 تیم سقوط کننده به لیگ یک مشخص خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان در فاصله 2 هفته پایان لیگ، 23 امتیازی می‌شود و در مقابل فجرسپاسی با 17 و شهرخودرو 16 امتیاز در جایگاه پانزدهم و شانزدهم قرار می‌گیرند و سقوط‌شان به لیگ یک قطعی می‌شود؛ گفتنی است که در این حالت با توجه به بازی قانون رودررو که فجرسپاسی مغلوب نفت مسجدسلیمان شده، فجری‌ها شانسی برای رسیدن به جایگاه نفت در جدول پیدا نمی‌کنند.

البته که در صورت عدم رخ دادن این فرضیه، رقابت حساس برای بقا در لیگ برتر ادامه خواهد داشت و دو هفته پایانی لیگ در اوج و هیجان جذابیت برای سه تیم حاضر در منطقه خطر دنبال می‌شود.

1470