معصومه جهان‌چی: فوتبال ناب انزلی را مقابل هواداران به نمایش گذاشتیم

معصومه جهان‌چی: فوتبال ناب انزلی را مقابل هواداران به نمایش گذاشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ملوان بندرانزلی در پایان بازی با کیان نیشابور از پیروزی پرگل و عملکرد شاگردانش در این دیدار رضایت داشت.

به گزارش فوتبالی، در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ملوان بندرانزلی از ساعت 17:30 در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان کیان نیشباور بود.

در این دیدار که ملوان از حضور پرشور هواداران خود در ورزشگاه بهره‌مند بود، توانست با ارائه یک بازی خوب و گلزنی صفورا جعفری در نیمه نخست برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم میل تهاجمی ملوان افزایش یافت و این تیم توانست سه بار دیگر توسط زهرا حاتم‌نژاد، پگاه نوری (پنالتی) و نسترن محمدخانی به گل برسد با نتیجه 4-0 در این دیدار پیروز شود.

معصومه جهان‌چی در کنفرانس خبری پایانی این دیدار اظهار کرد: به بانوان فوتبالی ملوان که امروز سنگ تمام گذاشتند خسته نباشید جانانه می‌گویم و از همه آنها در پایان این دیدار مهیج تشکر می‌کنم.

سرمربی ملوان درخصوص برنامه فشرده بازی‌ها در هفته‌های پایانی لیگ، عنوان کرد: با وجود اینکه فاصله بازی‌ها بسیار نزدیک است و هر 5 روز یکبار باید در لیگ به میدان برویم، نکاتی که در طول هفته با بازیکنان کار شده بود مو به مو رعایت شد.

او ضمن رضایت از نتیجه بازی، تصریح کرد: دختران ملوانی امروز با بازی بی‌نقص خود یک فوتبال ناب را مقابل هواداران ارائه دادند و خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم.

جهان‌چی درخصوص چشم انداز تیمش در سه هفته پایانی لیگ نیز بیان کرد: امیدوارم این روند رو به رشد و برتری‌های ما در بازی‌های بعدی هم اتفاقات بیفتد تا اهداف باشگاه ملوان تحقق یابد و تیم ما با بهترین نتیجه لیگ را به پایان برساند.

1377