سیف‌الله‌پور: روند آماده‌سازی زمین وطنی کند شده است/ سوپرجام را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند

سیف‌الله‌پور: روند آماده‌سازی زمین وطنی کند شده است/ سوپرجام را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: روند آماده سازی زمین ورزشگاه وطنی مقداری کند شده است.                                    

به گزارش فوتبالی، ایزد سیف‌الله‌پور درباره برتری دو بر یک نساجی مقابل هوادار در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. هوادار تیم بسیار باشخصیتی است که یقه بیشتر تیم‌ها را گرفته است. رضا عنایتی هم به عنوان یک مربی خوب و بادانش در کنار این تیم حضور دارد. به او و تیمش خسته نباشید می‌گویم. چهار روز قبل در دقیقه ۹۳ گل خوردیم اما امروز دقیقه ۹۳ گل زدیم اما این موضوع چیزی از ارزش های هوادار کم نمی‌کند. این برد را به تیم خودم تبریک گفته و آن را به رضا حدادیان، مالک باشگاه و هواداران نساجی تقدیم می‌کنم.

وی درخصوص اینکه ورزشگاه دستگردی ششمین ورزشگاهی بود که امسال نساجی در آن بازی کرده گفت: با وجود اعلام قبلی رییس جمهور برای آماده شدن زمین، ۱۲-۱۰ روزی است که روند آماده سازی زمین مقداری کند شده است. خواهش می‌کنم دوستان مقداری سریع تر کار را انجام بدهند زیرا باید سریع تر آماده شویم. بازی سوپرجام را پیش رو داریم و امیدوارم در سال جدید میزبان تمام هواداران پرشور مازندرانی باشیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی درمورد رفت و آمد متوالی بازیکنان به شهرهای مختلف، با وجود قهرمانی در جام حذفی در روند این تیم تاثیر گذاشت، توضیح داد: تیم ما در حدود ۴۰ روز ۱۰ بازی کرد. سه روز قبل در گرمای مسجد سلیمان بازی کردیم. امروز هم در تهران میزبان بودیم. کار خیلی سخت است و این همه جا به جایی، تغییر  آب و هوا و ارتفاع، شرایط مشکل سازی برای ما به وجود آورد. به هر حال این فصل در حال تمام شدن است و امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر باشند تا زمین نساجی آماده شود و در سال جدید آواره این زمین و آن زمین نباشیم.

سیف الله پور درمورد زمان آمده شدن زمین ورزشگاه وطنی، گفت: به ما گفته اند حدود ۲ ماه دیگر آماده می‌شود اما مقداری روند کند است. ان‌شاءالله در هفته آینده کار خاک سازی و بذرپاشی زمین انجام می‌شود.

وی درخصوص زمان و محل برگزاری دیدار سوپرجام، توضیح داد: به تیم استقلال تبریک می‌گویم. این بازی بین ما و این تیم برگزار می‌شود. اینجا از سازمان لیگ هم تشکر می‌کنم زیرا جا به جایی زمین های ما کار را سخت کرد اما توصیه می‌کنم با توجه به برگزاری دیدار سوپرجام بین دو تیم پرهوادار، این بازی در ورزشگاه آزادی انجام شود تا ۲ تیم بتوانند از حمایت صد در صدی طرفداران خود استفاده کنند. ورزشگاهی نداریم که جوابگوی خیل عظیم طرفداران استقلال و نساجی باشد.

9719