زهره کودایی: روی یک غافلگیری بازی را واگذار کردیم

زهره کودایی: روی یک غافلگیری بازی را واگذار کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- گلر ملی پوش تیم ذوب آهن اصفهان پس از شکست در دربی اصفهان گفت که تیمش روی یک سهل انکاری بازی را به سپاهان واگذار کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپاهان اصفهان بود و دربی حساس اصفهانی‌ها برگزار شد.

در این دیدار که دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، سپاهان توانست با وجود دروازه‌بان حریف روی شوت فاطمه پسندیده در دقیقه 86 به گل برسد و سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کند.

زهره کودایی در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دربی اصفهان یکی از حساس‌ترین بازی‌هایی است که در لیگ برگزار می‌شود و ما امروز آمده بودیم تا از این بازی امتیاز بگیریم.

گلر ملی پوش ذوب آهن ادامه داد: همه تلاش خود را به کار گرفتیم و بچه‌ها و کادرفنی همه وظایف خود را به خوبی انجام دادند ولی متأسفانه در اواخر بازی روی غافلگیری و شوت بازیکن سپاهان بازی را واگذار کردیم.

او ضمن تبریک به تیم سپاهان خاطرنشان کرد: تیم ما با مهره‌های جوانی که دارد مشغول فعالیت است و امروز شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در سه بازی باقی مانده نتایج دلخواه خود را بگیریم.

کودایی در خصوص ارزیابی‌اش از تیم ذوب آهن تا به اینجای لیگ، متذکر شد: با توجه به هزینه‌هایی که کردیم و بازیکنانی که به خدمت گرفتیم، عملکرد خوب و راضی کننده ای داشتیم. اعضای تیم هر بازی تلاش خود را می‌کنند و بسته به توانایی هایی که بچه‌ها دارند برای هر بازی می‌جنگیم.

دروازه‌بان ذوب آهن اصفهان در پایان تصریح کرد: امیدوارم اگر قرار است این تیم سال بعد در لیگ باقی بماند بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر روی سکو برویم.

1377