مهدوی: تغییر داورزنی به بهانه بازنشستگی، درست نیست/ سیمون: تحت فشار قرار گرفتیم

مهدوی: تغییر داورزنی به بهانه بازنشستگی، درست نیست/ سیمون: تحت فشار قرار گرفتیم

 ستاره کوبایی تیم شهداب یزد اعتقاد دارد تغییر و تحول در فدراسیون والیبال به خاطر بازنشستگی محمدرضا داورزنی تصمیم درستی نیست. 

به گزارش فوتبالی، روبرتلندی سیمون در نشست خبری بعد از مسابقه مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق در مرحله یک چهار نهایی قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا اظهار داشت: تیم مقابل خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان گاز جنوب عملکرد خوبی داشتند و در بخشی از مسابقه شهداب را تحت فشار قرار دادند.

باارزش‌ترین بازیکن لیگ ایتالیا که برای نخستین بار تیم شهداب را در پیکارهای آسیایی همراهی کرد، همچنین گفت: مسابقه امروز را بردیم و از روند تیم راضی هستم. برای مسابقه مرحله نیمه نهایی هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به فینال برسیم.

مهدی مهدوی کاپیتان تیم شهداب نیز اظهار داشت: مرحله حذفی بود و ما نیاز به پیروزی داشتیم. تیم عراقی بهترین بازی خود را انجام داد و ما نیز که می‌خواستیم به ترکیب نهایی خود برسیم، بازی خوبی انجام دادیم. تیم عراق به ما فشار زیادی وارد کرد که برای‌مان خوب بود. همیشه پیروز شدن با اختلاف، خوب نیست. 

مهدوی در پایان تصریح کرد: من بازیکن ملی‌پوش نیستم و نفعی از صحبت‌ کردن در مورد داورزنی نمی‌برم، اما تغییر او به بهانه بازنشستگی، درست نیست. امیدوارم وزارت ورزش و نهاد ریاست جمهوری کمک کنند تا این اتفاق نیفتد.

9719