عنایتی: بدترین بازی‌مان را مقابل نساجی انجام دادیم

عنایتی: بدترین بازی‌مان را مقابل نساجی انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: یکی از بدترین بازی‌های هوادار بود و بچه‌های ما دچار توهم شده بودند.                                    

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی پس از شکست دو بر یک هوادار مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: همیشه عادت داشتیم اینجا از روند و شرایط تیم تعریف کنیم اما امروز یکی از بدترین بازی‌های هوادار در ۲۸ هفته اخیر بود. به هواداران نساجی تبریک می‌گویم اما به حدی بد بودیم نمی‌دانم از چه باید بگویم. بچه های ما دچار توهم شده‌اند.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان ما با غرور به زمین آمده بودند و هر چه تلاش کردیم آنها را از این شرایط بازگردانیم، تمرکز لازم و وضعیتی خوبی را نداشتیم. اگر بخواهم بازی را به دو بخش تقسیم کنم بخشی از آن را به عباس راکی می‌دهم اما مقصر 100در صد خودمان هستیم. بخش مربوط به راکی مربوط به بحث داوری است. از این چیزهای عجیب و غریب زیاد دیده‌ایم.

سرمربی هوادار خاطرنشان کرد: در این فصل به ویژه اتفاقاتی که در تبریز برای ما رخ داد، خوب نبود. برخی داوران ما احساسی هستند و نباید سراغ داوری بیایند‌. وقتی احساسات بر عقل غلبه کند، همه چیز خراب می‌شود. امروز راکی که دوست بسیار خوب من هم است، احساسی ترین آدم روی زمین بود.

عنایتی افزود: صحنه ها را در ادامه می‌بینیم اما سوت های الکی و افتضاحی زده شد. نمی‌خواهیم‌ توجیه کنم و شرایط تیم ما از داوری بد بود‌. اصلا در شرایط روحی و روانی خوبی نبودیم و بچه ها فکر کردند قهرمان لیگ شده ایم. چند هفته به پایان لیگ مانده و شرایط مقداری سخت شده است. لیگ ما فرسایشی شده و در این وضعیت حفظ انگیزه دشوار است. بازیکنان خیال شان راحت شده و وقتی می‌بینند تیم نمی‌افتد کار ما سخت تر هم شده است. بعد از هر بازی  پاداشی نمی‌دهیم و وقتی بازیکن ببیند تیم می‌برد اما پاداش نمی‌گیرد ذهن شان به هم می‌ریزد.

وی عنوان کرد: امروز همه چیز دست به دست هم داد و نتیجه عادلانه درون زمین رقم خورد. نتوانستیم مانند بازی های قبلی کار کنیم‌. در دیدارهای قبلی از تیمم تعریف کردم اما اکنون باید سریع ریکاوری شویم و بازی بعدی خود را مقابل یک تیم بزرگ با مربی بزرگی که دارد انجام بدهیم. آن دیدار هم برای ما خیلی سخت است.

سرمربی هوادار درباره اینکه با توجه به روند خوب این تیم در نیم فصل دوم آیا برای فصل آینده همین تیم را حفظ خواهند کرد، توضیح داد: در این هفته با مدیران باشگاه جلسه دارم. باید دید برای ادامه همکاری با هم به جمع بندی می‌رسیم؟ این جلسه برای ما تعیین کننده است. اگر بخواهند در خدمت تیم هستیم در غیر این صورت بحث کاملاً جدا است‌. برنامه ها را آماده کردیم و همه چیز فراهم است اما ابتدا باید دید تکلیف ما چیست.

9719