سمیه شهبازی: شوت برای سپاهان کارگشا شد/ بازیکنانم 90 دقیقه جنگیدند

سمیه شهبازی: شوت برای سپاهان کارگشا شد/ بازیکنانم 90 دقیقه جنگیدند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ذوب آهن پس از شکست تیمش در مصاف با سپاهان، از عملکرد شاگردانش در دربی اصفهان رضایت کامل داشت.

به گزارش فوتبالی،  در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امروز ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان سپاهان اصفهان بود و دربی حساس اصفهانی‌ها برگزار شد.

در این دیدار که دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، سپاهان توانست با تک گل فاطمه پسندیده در دقیقه 86 پیروز میدان شود و جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کند.

سمیه شهبازی در کنفرانس خبری پس از این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و همیشه دربی حساسیت‌های خاص خود را دارد.

سرمربی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: متأسفانه با شمار مصدوم و محروم بسیاری به استقبال این بازی رفتیم و مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب ایجاد کنیم.

او با دفاع از سبک بازی تیمش در این دیدار، تصریح کرد: بچه‌ها به خوبی جنگیدند و تا دقیقه 86 که گل خوردیم، دفاع یکپارچه و خوبی داشتیم کما اینکه فوتبال منطقی به ما می‌گوید که در مصاف با تیم پرمهره سپاهان باید نظم دفاعی خاصی داشته باشیم.

شهبازی دلیل دریافت گل را حواس پرتی بازیکنانش دانست و گفت: در یک لحظه تمرکز خود را از دست دادیم و شوت برای سپاهان کارگشا شد و این تیم توانست به گل برسد و ما بازی را واگذار کردیم.

سرمربی ذوب آهن درخصوص روند صعودی تیمش در لیگ جاری خاطرنشان کرد: متأسفانه تیم ما از اول فصل ناقص بسته شد و پیش فصل هم نداشتیم.

وی همچنین متذکر شد: ما برای پستی که بازیکن تخصصی نداشتیم مجبور بودیم از بازیکنان دیگری استفاده کنیم و جا افتاد بازیکن در آن پست زمان می‌برد. اگر تیم حال حاضر را اول فصل در اختیار داشتیم، اکنون یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بودیم.

شهبازی ادامه داد: نتیجه بازی برای ما مهم بود اما از بچه‌ها راضی هستیم بالأخره فوتبال است و گاهی نتیجه‌‌ای که شما دوست دارید رخ نمی‌دهد.

1377