عکس نوشت/ زهرا قنبری دوباره برترین گلزن لیگ چهاردهم شد

عکس نوشت/ زهرا قنبری دوباره برترین گلزن لیگ چهاردهم شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم خاتون بم با 7 گلی که امروز به ثمر رساند دوباره به صدرجدول برترین گلزنان لیگ بازگشت.

به گزارش فوتبالی، در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، امروز ملی پوشان شهرکرد در ورزشگاه خانگی خود میزبان خاتون بم بود.

جدال تیم‌های قعر و صدرنشین جدول به دلیل تأخیر در ورود آمبولانس به محل برگزاری این بازی با 50 دقیقه تأخیر برگزار شد و سرانجام با برتری 14 بر صفر خاتون بم همراه بود تا شاگردان مرضیه جعفری با 52 امتیاز جایگاه خود را در صدرجدول تثبیت کنند.

تیم ملی پوشان که تا به اینجای کار تبدیل به یک زنگ تفریح برای تیم‌های قدرتمند لیگ شده است، در این بازی علی‌رغم شکست سنگین، فرصت گلزنی را برای مهاجمین خاتون فراهم کرد تا وضعیت خود را در کورس کسب عنوان خانم گلی بهبود ببخشند.

زهرا قنبری که تا پیش از هفته هجدهم در صدرجدول برترین گلزنان لیگ حضور داشت، در عرض بازی زهرا دباغی را بالاتر از خود دید و این مهاجم سپاهانی توانست با زدن 10 گل به نماینده شهرکرد خودی نشان بدهد.

در عوض قنبری نیز در دیدار امروز تیمش با ضعیف‌ترین تیم تاریخ لیگ بانوان، جبران مافات کرد و با به ثمر رساندن 7 گل دوباره صدرجدول برترین گلزن لیگ را از مهاجم ملی پوش سپاهان پس گرفت.

در جدول بهترین گلزن لیگ تا پایان هفته نوزدهم، زهرا قنبری از خاتون بم با 37 گل در صدر قرار دارد و پشت سر او هاجر دباغی 31 گله از سپاهان حاضر است. افسانه چترنور از شهرداری سیرجان با 28 گل در رده سوم و نگین زندی از خاتون با 16 گل در رده چهارم است. فاطمه شبان، مونا حمودی و شبنم بهشت هریک با 15 گل در رده‌ پنجم جدول قرار دارند.

در هفته بستم این رقابت‌ها سپاهان در خانه میزبان خاتون بم است و علاوه بر دوئل دو تیم بر سر عنوان قهرمانی، تقابل هاجر دباغی و زهرا قنبری در خط آتش دو تیم نیز جالب توجه خواهد بود.

1377