نتایج هفته نوزدهم لیگ بانوان/ برتری بالانشیان در روز پیروزی سپاهان در دربی اصفهان

نتایج هفته نوزدهم لیگ بانوان/ برتری بالانشیان در روز پیروزی سپاهان در دربی اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، بازهم جدول دستخوش تغییر نشد تا همه چیز به سه هفته پایانی لیگ موکول شود.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 17:30 امروز با برگزاری پنج دیدار همزمان وارد هفته نوزدهم خود شد و جو بسیار خاصی در فاصله چهار هفته مانده به پایان بازی‌ها حاکم بود.

جام کوثر رفته رفته به هفته‌های پایانی خود می‌رسد و حساسیت در بالا و پایین جدول موج می‌زند. رقابت خاتون و شهرداری سیرجان بر سر قهرمانی و همچنین همیاری ارومیه و کیان در انتهای جدول در نوع خود بسیار جذاب است.


ملوان بندزانزلی 4 - کیان نیشابور 0/ ملوان، کیان را به چهارمیخ کشید

ملوان که هفته گذشته مقابل پالایش به یک پیروزی خارج از خانه دست یافته بود، با روحیه بسیاری در این دیدار حاضر شد تا با کسب سه امتیاز یک گام دیگر خود را به بالای جدول نزدیک کند. شاگردان معصومه جهان‌چی که از حضور هواداران خود در ورزشگاه سیروس قایقران هم برخوردار بودند، از دقایق اول صاحب توپ و میدان شدند و سرانجام حملات این تیم در دقیقه 40 نتیجه داد. صفورا جعفری گل نخست قوی سپید را به ثمر رساند و ملوان نیمه نخست را با برتری یک گله به رختکن رفت. در نیمه دوم، ملوان بازهم تیم برتر میدان بود و توانست توسط زهرا حاتم‌نژاد، پگاه نوری (پنالتی) و نسترن محمدخانی به گل برسد. قوی سپید با برتری چهار بر صفر پیروز شد تا با 33 امتیاز جایگاه خود را در رده ششم تثبیت کند. کیان نیز با این شکست 13 امتیازی باقی ماند و در رده نهم جدول قرار گرفت.


همیاری آذربایجان غربی 0 - پالایش گاز ایلام 0/ جفت پوچ در ارومیه

دو تیم که هفته گذشته مقابل رقبای خود متحمل شکست شده بودند، در این دیدار هدفی جز جبران مافات و کسب سه امتیاز نداشتند. همیاری که برای فرار از رده دهم نیاز به پیروزی در این دیدار خانگی داشت، از دقایق ابتدایی کنترل بازی را در دست گرفت و موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این بازی‌ هم در 45 دقیقه ابتدایی گلی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم، بازهم دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که حاصلی درپی نداشت و سرانجام این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. همیاری در روزی که می‌توانست با کسب سه امتیاز از نقاط بحرانی جدول فرار کند، 12 امتیازی و در رده دهم جدول باقی ماند. پالایش گاز نیز با 19 امتیاز به جایگاه هشتم جدول تکیه زد.


ذوب آهن اصفهان 0 - سپاهان اصفهان 1/ فتح دربی به کمک فاطمه پسندیده

مصاف دو نماینده اصفهان در دربی این شهر فارغ از رتبه دو تیم جذابیت خاصی دارد. حال مصاف سپاهان رده سومی با ذوب آهن رده چهارمی سراسر هیجان بود و دو تیم به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی‌کردند. ذوبی‌ها که هفته گذشته را استراحت کرده بودند، درحالی به مصاف سپاهان رفتند که در دیدار قبل با نتیجه 17 بر 1 ملی پوشان شهرکرد را شکست داده بود و انگیزه‌های بالایی داشت. بازی پایاپای دنبال شد و حملات دو تیم در این نیمه بی نتیجه بود تا وقت اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم، دو تیم بازهم موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که در گلزنی موفق نبودند. سرانجام در دقیقه 86 بازی این فاطمه پسندیده بود که تفاوت‌ها را رقم زد و با باز کردن دروازه زهره کودایی توانست طلایی پوشان را پیش بیندازد. پس از این گل ذوب آهن سراپا حمله شد اما نتوانست به گل برسد تا سپاهان برنده شهرآورد اصفهان شود. زردپوشان با این برد، 47 امتیازی شدند و جایگاه خود در فاصله پنج امتیازی با صدرجدول در رده سوم تثبیت کردند. ذوب آهن نیز با وجود شکست در این دیدار جایگاه خود را دستخوش تغییر ندید و با 35 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.


زارع باتری سنندج 1 - نماینده البرز 2/ سوغاتی سه امتیازی از کردستان

دیدار دو تیم میان جدولی در نوع خود جذابیت خاصی داشت. زارع باتری که هفته گذشته بازی برده مقابل کیان را با تساوی عوض کرده بود، برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی به چمن ورزشگاه ملک‌نیا آمد. بازی در این نیمه کم موقعیت دنبال شد اما تیم البرز در یک صحنه صاحب ضربه پنالتی شد که کاپیتان سارا قمی قدر این فرصت را دانست و با باز کردن دروازه زارع باتری، یارانش را با نتیجه 1-0 برنده به رختکن فرستاد. در نیمه دوم، بازهم البرز به گل رسید و این مریم فرهنگ بود که توانست اختلاف را دوچندان کند. در دقایق بعدی زارع باتری هرچه تلاش کرد در گلزنی ناکام بود تا سرانجام در دقیقه 90 یکی از گل‌های خورده این تیم توسط فاطمه امینی جبران شد و سرانجام نماینده البرز به پیروزی خارج از خانه با نتیجه 2 بر 1 دست یافت. البرزی‌ها با این برد، 33 امتیازی شدند و با تفاضل بهتر نسبت به ملوان در رده پنجم قرار گرفتند. زارع باتری نیز با همان 29 امتیاز قبلی در رده هفتم جدول باقی ماند.


ملی پوشان شهرکرد 0 - خاتون بم 14/ پیروزی روح بخش پیش از عزیمت به اصفهان 

مصاف قعرنشین و صدرنشین لیگ برتر همانطور که انتظار می‌رفت با برتری خاتون بم آغاز شد. شاگردان مرضیه جعفری از ابتدای بازی صاحب توپ و میدان بودند و در عرض یک نیمه 8 بار دروازه ملی پوشان را باز کردند تا این تیم دوباره در آستانه یک شکست سنگین قرار بگیرد. در نیمه دوم هم بمی‌ها قصد مدارا با حریف نداشتند و 6 بار دیگر دروازه این تیم را باز کردند تا با حساب 14 بر صفر برنده بازی شوند. گل های تیم خاتون را زهرا قنبری(7)، سارا دیدار(2)، موناه حمودی(2)، سمانه چهکندی(2) و زهرا سربالی به ثمر رساندند. خاتون با این برد مقتدارنه به صدر جدول تکیه زد و هفته آینده باید در یک دیدار بسیار حساس در اصفهان به مصاف سپاهان برود تا سرنوشت جام چهاردهم در این دیدار حیاتی مشخص شود.


سارگل بوشهر 0 - شهرداری سیرجان 3 / باخت انضباطی

به دلیل دو غیبت غیرموجه تیم بوشهری در دیدارهای رسمی لیگ برتر، این تیم از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته شد و شهرداری سیرجان امروز به 3 امتیاز بازی دست پیدا کرد. شاگردان مریم جهان‌نجاتی اکنون با 50 امتیاز و دو امتیاز کمتر نسبت به خاتون، در رده دوم جدول قرار گرفتند و منتظر دیدارهای آینده خود و حریف برای کسب عنوان قهرمانی خواهند ماند.

1377