نساجی دو - هوادار یک/ دومین پیروزی برای نساجی در نیم فصل دوم/ قهرمان حذفی دو دقیقه قهرمانانه بازی کرد

نساجی دو - هوادار یک/  دومین پیروزی برای نساجی در نیم فصل دوم/ قهرمان حذفی دو دقیقه قهرمانانه بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی – شاگردان اسماعیلی با بازگشت در نیمه دوم، سه امتیاز خانگی را مقابل هوادار به چنگ آوردند.

به گزارش فوتبالی، از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی در شرایطی از ساعت 19 امروز میزبان هوادار بود که این بازی در ورزشگاه دستگردی و همان زمینی که هوادار بازی‌های خانگی‌اش را در آن برگزار می‌کند، انجام شد. تهران بعد از کرج، مشهد، اصفهان و ساری، پنجمین شهری است که تیم قائمشهری، بالاجبار مجبور به برگزاری بازی‌های خانگی‌اش در آن است.

نیمه اول این دیدار را شاگردان عنایتی با تک‌گل فرزاد جعفری برنده به رختکن رفتند.

قائمشهری‌ها نیمه دوم را خیلی طوفانی آغاز کردند و با گل امیرمهدی جان‌ملکی در دقیقه 50 موفق شدند کار را به تساوی بکشند.

جدال شاگردان اسماعیلی و عنایتی با این سه گل و نتیجه دو بر یک به سود میزبان خاتمه‌یافت.

با این نتیجه نساجی 32 امتیازی شد و در رده دازدهم باقی ماند.
 هوادار نیز 34 امتیازی و در رتبه هشتم جدول باقی ماند.

ترکیب نساجی:

حسین خطیر، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جان ملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، محمدمهدی نظری، حسین زامهران، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی


ترکیب آلومینیوم:

مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی، سید محمد حسینی، امیرحسین پورمحمد، نیما انتظاری، رضا مغانلو، فرزاد جعفری، معین عباسیان، محمد چهار محالی، حسین صادقی، محمدجواد محمدی

شرح گل‌ها:

نساجی 0 - 1 هوادار (دقیقه 30، فرزاد جعفری): توپ ارسالی از سمت چپ با دفعی ناقص از طرف مدافعان نساجی همراه بود و توپی که در گوشه راست محوطه جریمه به فرزاد جعفری رسید، با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه نساجی به اولین گل این دیدار تبدیل شد.
نساجی 1 - 1 هوادار (دقیقه 50، امیرمهدی جان‌ملکی): ضربه شروع مجدد ارسالی توسط ایوب کلانتری را مدافع جوان و پیش‌تاخته نساجی در دهانه دروازه قطع کرد تا گل تساوی میزان به‌ثمر برسد.
نساجی 2 - 1 هوادار (دقیقه 2+90، متین کریم‌زاده): حرکت انفرادی کریم زاده از سمت راست و نفوذ در عرض خط دفاع هوادار، با ضربه دقیق این بازیکن همراه شد تا نساجی بازی باخته را با پیروزی عوض کند.

9719