مشخص شدن برنامه مسی برای فصل 23-2022

مشخص شدن برنامه مسی برای فصل 23-2022

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی نتوانسته در پاریس فصل جالبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، لئو کمتر از یک سال پس از ترک بارسا و انتقالش به پی اس جی نتوانسته با فوتبال فرانسه هماهنگ شود و حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید باعث شده تا فصل  جالبی نداشته باشد. البته اکیپ گزارش داده است که در حال حاضر تنها هدف مسی این است که در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده موفق شود و با پی اس جی به قهرمانی برسد. در حقیقت به نظر می رسد که لئو به چیزی جز درخشش در پی اس جی در فصل آینده فکر نمی کند و برنامه اش این است که با این تیم قهرمان اروپا شود

در حالی که شایعاتی در مورد انتقال مسی به اینتر میامی در سال 2023 مطرح شده، تنها هدف بازیکن سابق بارسلونا این است که با شهر و هم تیمی های جدیدش هماهنگ شود. در حقیقت لئو توانسته رابطه صمیمانه ای را با بازیکنانی نظیر وراتی و مارکینیوش شکیل بدهد و حتی از این که امباپه به خوبی با او اسپانیایی صحبت می کند، شگفت زده شده است.

مسی در این فصل در 33 بازی خود در پی اس جی یازده گل و سیزده پاس گل داده است آن هم در حالی که در آخرین فصلش در بارسا 38 گل زده بود. اکیپ گزارش داده است که مسی البته برای فصل آینده  نگرانی هایی هم دارد. به طور مثال لئو که نتوانسته با پوچتینو هماهنگ شود، با دقت منتظر مشخص شدن سرمربی بعدی تیم پاریسی است.

اکیپ از سویی به این نکته اشاره کرده است که لئو اهل گشت و گذار در شهر پاریس نیست و به ندرت از خانه اش خارج می شود. لئو مثل دوران حضورش در بارسلونا، اغلب در خانه می ماند و به ندرت در خیابان های پاریس دیده می شود. به طور مثال یکی از معدود خروج هایش مربوط به شام خوردن با پاردس و دی ماریا در پنجشنبه گذشته بود یا پس از کسب هفتمین توپ طلایش هم در بیرون خانه اش جشن گرفت اما معمولا مهمانی هایش را در خانه اش برگزار می کند. 

لئو از سویی از شدت انتقادها از خودش در ماه های اخیر به خصوص پس از حذف مقابل رئال مادرید شگفت زده است اما با این وجود روی فصل آینده تمرکز دارد.

4125