تایید شد؛ رهبر خط دفاعی تیم آلمانی فینال لیگ اروپا را از دست داد

تایید شد؛ رهبر خط دفاعی تیم آلمانی فینال لیگ اروپا را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف آلمانی که توسط سرمربی اینتراخت فرانکفورت نیز تایید شده است، رهبر خط دفاعی این تیم آلمانی، امکان حضور و بازی در مسابقه فینال لیگ اروپا به همراه تیمش را از دست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، عقاب‌ها باید با یک غیبت ناراحت‌کننده کنار بیایند. در روزهای گذشته و در چهارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت از آلمان با نتیجه یک بر صفر از سد حریف انگلیسی خود یعنی وستهام یونایتد عبور کرد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در این مرحله، با نتیجه سه بر یک رقیب انگلیسی خود را شکست داده حذف کند و خود به دیدار پایانی و فینال این رقابت‌ها در فصل جاری راه پیدا کند.

طبق این گزارش از خبرنگار نشریه کیکر، مارتین هینترگر که در جریان این بازی مقابل حریف انگلیسی آسیب دیده بود، باقی رقابت‌های فصل جاری اینتراخت فرانکفورت را که شامل مسابقه نهایی تورنمنت لیگ اروپا نیز می‌شود، از دست خواهد داد.

اولیور گلاسنر، سرمربی اتریشی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت آلمان درباره هم‌وطن خود و شرایط مربوط به آسیب‌دیدگی این بازیکن چنین می‌گوید: "مصدومیت او از ناحیه عضله است و متاسفانه کمی جدی خواهد بود. حیف است که این بازیکن را در باقی رقابت‌های فصل خصوصا در دیدار فینال لیگ اروپا در اختیار نداریم."

جبرئیل سوو نیز از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی شده و ممکن است با ماسک به کار خود ادامه دهد.

مارتین هینترگر بیست و نُه ساله بدون شک مهم‌ترین گزینه تدافعی در خط دفاعی تیم اولیور گلاسنر در جمع نفرات اینتراخت فرانکفورت آلمان است و غیبت این بازیکن برابر حریف اسکاتلندی آلمان‌ها در مسابقه پایانی و فینال لیگ اروپا یعنی گلاسکو رنجرز، بدون تردید برای ژرمن‌ها نکته مثبتی نخواهد بود.

9404