امکانات شگفت‌انگیز سالن ورزشی محبوب رونالدو و پسرش

امکانات شگفت‌انگیز سالن ورزشی محبوب رونالدو و پسرش

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در روزهای اخیر با حضور در یک مجموعه ورزشی در حومه شهر منچستر، موجی از شگفتی را در میان مشتریان این سالن بدنسازی ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی اهمیت ویژه ای به شرایط بدنی خود می دهد و به همین خاطر تجهیزات بدنسازی پیشرفته ای در خانه اش دارد اما در روزهای اخیر تصمیم گرفته است که به سالن بدنسازی "ناتسفورد" برود. بدین ترتیب کریستیانو به روستایی کوچک با سیزده هزار جمعیت در فاصله 15 کیلومتری زمین تمرین منچستریونایتد رفت تا سرمادرمانی را صورت بدهد. کریستیانو رونالدو اخیرا تصویری به همراه پسرش جونیور در این سالن بدنسازی و در بیرون منطقه سرمادرمانی منتشر کرده و نوشته است:" زمان ریکاوری به همراه پسرم."

امکانات این سالن بدنسازی فوق العاده است چرا که یک سالن ویژه مخصوص استراحت کردن و ریکاوری در ان قرار گرفته است. این مجموعه ورزشی شامل یک استخر بزرگ و امکانات مختلف است اما منطقه محبوب رونالدو، "سونای سرد" است. در حقیقت در این منطقه  بدن در دمای منفی 140 درجه سانتی گراد در مدتی مشخص قرار می گیرد.  سرمادرمانی به مقابله با درد کمک می کند و باعث تقویت عضلات و بهبود روند ورزشی می شود. 

البته ستارگان دیگر لیگ انگلیس نظیر برندن راجرز سرمربی لسترسیتی ، جوردن پیکفورد دروازه بان اورتون یا شی گیون دروازه بان سابق منچسترسیتی نیز اغلب به این مرکز ورزشی می روند. مشتریان این مجموعه ورزشی برای حق عضویت باید ماهی 300 یورو بپردازند.

4125