حمله لفظی تند سیمئونه به همسر سابقش

حمله لفظی تند سیمئونه به همسر سابقش

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه در سال 2019 پس از پنج سال آشنایی با کارلا پریرا تصمیم گرفت که با وی ازدواج کند اما پیش از آن مربی اتلتیکو سالها با کارولینا بالدینی زندگی مشترک داشت.

به گزارش فوتبالی، سیمئونه در سال 2008 از کارولینا جدا شده بود اما در سال 2014 این دو مدارک طلاق را پس از بیست سال ازدواج و سه فرزند مشترک پر کردند. سیمئونه در این سالها ترجیح می داد که در مورد زندگی شخصی خود صحبت نکند اما به تازگی تصمیم گرفته که سکوت خود را بشکند.در حقیقت مصاحبه تلویزیونی بالدینی و صحبت هایش در مورد زندگی با مرد آرژانتینی باعث خشم مربی اتلتیکو شد. سیمئونه در مصاحبه با نشریه لاناسیون گفت:"خسته شدم از این که بعد از پانزده سال بخواهند در مورد چیزی صحبت کنند، به خصوص که من هرگز در مورد اتفاقاتی که رخ داده و صدمه ای که به من خورده، صحبت نکردم. آن زن همچنان طوری صحبت می کند که انگار کسی حافظه ندارد. از تلاش برای محافظت از بچه هایم و مراقبت از آنها در مقابل این جو، خسته شدم. برگشتی در کار نیست. آن زن اصول اخلاقی خانواده را شکسته است و صبر من لبریز شده است."

به نظر می رسد که دیگو سیمئونه از سکوت کردن خسته شده است به همین خاطر تصمیم گرفته است که از بالدینی به دادگاه شکایت کند و مانع از آن شود که کارولینا در مورد او و خانواده اش صحبت کند. بالدینی در صحبت های اخیرش در مورد جدایی از "ال چولو" گفته بود:" برای بچه ها دردناک بود. با هم مقابل بچه ها نشستیم. من نمی توانستم زیاد صحبت کنم و دیگو برایشان توضیح داد. جدایی ما به شکل خوبی انجام شد. قطعا مشکلاتی وجود داشت و نمی خواهم دروغ بگویم اما جدایی ما دوستانه بود. من تصمیم گرفتم که جدا شویم. وقتی که در سال 2014 فهمیدم که دیگو با یک زن جدید آشنا شده و می خواهد خانواده ای را شکل بدهد، به او گفتم که طلاق بگیریم. وقتی همه چیز تمام شده بود، چرا مدارک طلاق را امضا نمی کردم؟"

4125