محصول آکادمی بارسلونا قلب گواردیولا را ربود

محصول آکادمی بارسلونا قلب گواردیولا را ربود

پایگاه خبری فوتبالی - مارک کوکوریا در اولین فصلش در لیگ انگلسی در ترکیب برایتون خوش درخشیده است و دو بار عنوان بهترین بازیکن تیمش را کسب کرده است و حالا گواردیولا برای خرید این دفاع کناری برای منچسترسیتی دست به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، کوکوریا اولین گلش برای برایتون را مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند و باعث شد تا تیمش به یکی از پدیده های فصل لیگ انگلیس تبدیل شود. سان گزارش داده است که عملکرد درخشان کوکوریا در اولین فصلش در لیگ برتر انگلیس باعث شده تا گواردیولا برای جذب وی دست به کار شود. مربی اسپانیایی از زمانی که کوکوریا در آکادمی بارسا حضور داشت، شرایط جذب وی را دنبال می کرد و در حال حاضر خرید وی را گزینه مناسبی برای تیمش می داند.

کوکوریا از زمانی که در ختافه حضور داشت، مورد توجه گواردیولا قرار داشت. مربی سیتی می خواهد که رقابت را در پست دفاع چپ داغ تر کند و به همین خاطر برای خرید بازیکن اسپانیایی برایتون دست به کار شده است. دیلی دیلی میل گزارش داده است که سیتی حاضر است تا برای خرید بازیکن برایتون مبلغ 35 میلیون یورو بپردازد.

کوکوریا محصول آکادمی بارسلونا است که در تابستان گذشته از ختافه راهی برایتون شد و قراردادی پنج ساله را تا 2026 امضا کرد. مارک در این فصل 37 بازی در همه تورنمنت ها داشته است و در سال 2021 اولین بازی ملی خود را زیر نظر لوئیز انریکه داشت.

4125