مالک جدید چلسی اولین خریدش را انتخاب کرد

مالک جدید چلسی اولین خریدش را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی با مالک جدیدش سعی می کند که در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خوبی داشته باشد تا تیم توخل پس از فصلی بدون جام بتواند شرایط را دستخوش تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات مهم در مورد چلسی مربوط به تقویت خط دفاعی است چرا که جدایی رودیگر و کریستنسن قطعی شده و احتمال جدایی آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز بالاست و به همین خاطر توخل از مدیران تیم لندنی خواسته تا دست به کار شوند و برای خرید در خط دفاعی تلاش کنند.

سایت گل گزارش داده است که چلسی تلاش ها را برای جذب ژول کنده مدافع فرانسوی سویا آغاز کرده است. لندنی ها در تابستان گذشته نیز برای خرید کنده تلاش کردند اما در آن زمان سویا حاضر نشد تا مبلغ انتقال را پایین بیاورد. برای فصل جاری اما به نظر می رسد که سویا مشکلی برای این کار نداشته باشد. لندنی ها حاضرند تا برای خرید کنده 70 میلیون یورو بپردازند. این مدافع که جایگاه ثابتی در لیست های تیم ملی فرانسه دارد، قطعا در جام جهانی نیز حضور خواهد داشت.

در حال حاضر انتقال رایگان رودیگر به رئال مادرید و کریستنسن به بارسلونا قطعی شده است و چلسی چاره ای جز ورود به بازار نقل و انتقالات ندارد.

4125