بازگشت گوهری به دروازه پرسپولیس؟

بازگشت گوهری به دروازه پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس در بازی فردا مقابل تراکتور از کدام دروازه‌بان تیمش استفاده خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، مهم‌ترین نگرانی یحیی گل‌محمدی برای جدال مقابل تراکتور، به خط دروازه مربوط می‌شود.

خیال قرمزها در این فصل از خط دروازه هرگز راحت نشده است. اشتباه مهلک حامد لک در خروج از دروازه در مسابقه گذشته نگرانی‌ها در مورد این نقطه از زمین را برای پرسپولیس به اوج رسانده و حالا گفته می‌شود که احتمال دارد احمد گوهری دوباره به ترکیب اصلی تیمش برپردد دوچرا که حامد لک اصلا شرایط خوبی ندارد و اشتباه او جلوی سپاهان چندمین اشتباه مرگبار این دروازه‌بان در این فصل بود.

لک که در اولین فصل حضورش در پرسپولیس نمایش بسیار خوبی داشت این فصل یکی از عاملان ناکامی تیمش در راه رسیدن به قهرمانی مجدد لقب گرفت و در برخی از بازی‌ها مثل دیدار رفت با هوادار و پدیده، بازی برگشت با صنعت نفت آبادان، گل‌گهر و سپاهان اشتباهات بدی داشت تا شرایط را برای تیمش سخت کند.

آنچه از تمرینات قرمزها به گوش می‌رسد، کادرفنی پرسپولیس دیگر قصد ندارد به لک اعتماد کند و به نوعی فصل برای این گلر در نبرد مقابل سپاهان به پایان رسید و بسیار بعید است یحیی بخواهد به او فرصت دیگری برای حضور در دروازه را بدهد.

با این حساب احمد گوهری در مصاف با تراکتور، شهرخودرو و فجر  سپاسی دروازه‌بان فیکس پرسپولیس خواهد بود و با وجود ضعف‌هایش به لک ترجیح داده خواهد شد.

7655