درخشان: توقعات هواداران برآورده نشود انتقاد می‌کنند و فرقی ندارد سرمربی چه‌کسی باشد/ پرسپولیس حق ندارد سوم شود

درخشان: توقعات هواداران برآورده نشود انتقاد می‌کنند و فرقی ندارد سرمربی چه‌کسی باشد/ پرسپولیس حق ندارد سوم شود

پایگاه خبری فوتبالی - پیشین تیم پرسپولیس تاکید کرد، لیگ هنوز برای این تیم تمام نشده است و شاگردان گل‌محمدی باید برای کسب مقام نایب‌قهرمانی تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و انتقادهایی که در چند روز گذشته از یحیی گل‌محمدی صورت گرفته است، گفت: پرسپولیس یک تیم بزرگ و سرشناس است و هواداران هم همیشه دوست دارند تیم‌شان قهرمان شود. وقتی توقعات برآورده نشود هواداران هم انتقاد می‌کنند و فرقی ندارد سرمربی چه‌کسی باشد، حتی اگر مربی خارجی هم نتیجه نگیرد مورد انتقاد قرار خواهد گرفت.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این انتظار هواداران منطقی است که پرسپولیس هر سال قهرمان لیگ شود؟»، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بگویم منطقی است، ولی به‌هرحال آنها توقع قهرمانی دارند. اگر یک‌سری اشتباهات صورت نمی‌گرفت قطعاً پرسپولیس می‌توانست امسال هم قهرمان شود. هواداران انتظار دارند سرمربی یا کادر فنی یک‌سری کارها را انجام دهند و یک‌سری کارها را نیز انجام ندهند.

درخشان در مورد اینکه آیا موافق ماندن یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس است یا خیر، تصریح کرد: این موضوعی است که باید در پایان فصل در موردش صحبت شود و من هم ترجیح می‌دهم در مورد سرمربی فصل آینده پرسپولیس، بعد از اتمام بازی‌ها حرف بزنم، فعلاً سه بازی دیگر باقی مانده است و بعد از اتمام لیگ می‌توان در مورد عملکرد تیم، کادر فنی و مسائل دیگر صحبت و نظرات را بیان کرد، فقط این را بگویم که پرسپولیس نباید لیگ را تمام‌شده بداند، چون پرسپولیس حق ندارد سوم شود و باید برای نایب‌قهرمانی بجنگد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: آنها بعد از 10 سال قهرمان شدند و به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره وضعیت این تیم در مسابقات لیگ دسته‌اول گفت: جایگاه واقعی سایپا اینجا (رده چهاردهم جدول) نیست و سعی می‌کنیم شرایط خوبی را در بازی‌های باقیمانده برای سایپا رقم بزنیم.

1470